werken in coffeeshop

hey meis!!
tis nog niet te laat om te stoppen,
je hebt nog eeenpar weken voor de boeg..
Ik hoop dat je de moegelijkheid hebt om te stoppen.. het schijnt dat een kindje in de baarmoeder lektterlijk nar adem kan snakken, als hij in een rook omgeving zit.. Zet hem op he!!

xx bibi :)
 
Nou nou nou, we kunnen een beetje aardig zijn, toch? Je stelt deze vraag omdat je zelf ook wel weet dat het natuurlijk niet het beste voor je ongeboren kind is. Maar hoe is de situatie: sta je de hele dag rook in te ademen, of is er goede ventilatie en staat het binnen niet blauw? Stoppen zou het beste zijn, maar om risico's te vermijden kan je ook maar beter de straat niet meer opgaan, geen auto meer rijden, alle eventuele stress vermijden, geen voedsel meer eten dat niet door hou eigenhandig verbouwd en bereid is,etc, etc. Overleg het gewoon met je verloskundige, en bedenk dat een gezonde zwangerschap heel erg veel kan hebben!!
 
Je schrijft het als naïef..Zo, ik kan ook lekker flauw doen in plaats van stom te reageren op vragen van iemand als deze vraagstelster...

Ik zou als ikjou was gewoon de verloskundige even vragen hoe het zit. Het lijkt mij dat het ook slecht is om in een rokerige ruimte te werken,maar ik ben geen deskundige, en ik denk dat jij ook je brood moet verdienen....

Succes en veel plezier met je zwangerschap!!
 
Terug
Bovenaan