Werken in de thuiszorg

rechtbijstand, is zeker een goed idee, maar denk dat vlinder daar even geen baad bij hebt, ze wil denk ik daar niet weg,vanwege dat ze het wel naar de zin heeft( als ik het mis hebt vlinder moet je het ook zeggen he)

dus meid zet hem op, de wereld draait nu om jou en je kindje en je man dan, de rest kan de pot op.


zo denk ik er gewoon over zeker naar me broer en schoonzus. lees topic van mij egoistisch

veel sterkte ermee gr

mama van sharon
 
Ik wil hier nog niet weg nee. het is ontzettend leuk werk als je niet met de manager te maken hebt en ik kan er ook niet zomaar mee stoppen. we hebben net een huis gekochten de hypotheek is nog niet helemaal rond. Maar als ze zo blijven vervelen dan ga ik er na de zwangerschap wel weg ja. daar zit ik over na te denken. Eerst maar eens het gesprek donderdag afwachten.
 
en je hebt ook rechten he! ff in de cao kijken en idd je arbo arts of gewone arts schriftelijke papiertje laten maken en dat laten zien aan je manager! Want hij kan veel willen maar jij heb ook rechten!
 
De rechtswinkel kan ook bemiddelen volgens mij. Ik begrijp dat je er wil blijven werken, dat snap ik echt. Het is daarom niet handig om zoals in mijn geval je baas te lopen sarren :).

Maar het moet geen excus zijn om alles maar te slikken.

Zoek eerst je rechten uit, en ga dan met een derde onafhankelijke partij het gesprek aan met je manager waarin je je rechten aan hem voorlegt op een rustige manier.

Hij moet inderdaad een bedrijf runnen. Maar dat houdt ook in dat hij goed voor zijn werknemers moet zorgen! Dat is naar mijn idee de basis voor gemotiveerd personeel.

Geef in het gesprek op een rustige en nette manier aan wat zijn reactie met je doet.
 
Hey,

Ik werk zelf ook in de zorg en ben in verwachting van ons eerste wondertje.. Ik werk sinds het begin al niet meer volledig. Toen ik 4 weken in verwachting was ben ik geopereerd en werkte toen op therapie basis en nu werk ik halve dagen. Bij mij op het werk doen ze er absoluut niet moeilijk over. Ik vind het zelf soms wel moeilijk, denk dan stel je niet zo aan, maar je lichaam geeft wel aan of je het aankunt of niet en daar moet je naar luisteren. Ik zou gewoon nog een afspraak bij de arboarts eisen en dan misschien minder gaan werken.

Groetjes Suus
 
Terug
Bovenaan