Werken jullie? En hoeveel uur?

Hey anne,

Wat grappig, bij mij sloot mijn verlof ook precies aan op de zomervakantie, ik werk als onderwijsassistente, Doreen was ook een jaar. Lekker he, die vrije vakanties. Vind dat echt een pre!
Ook wij wonen op een dorpje, en elke keer dat zelfde rondje had ik ook wel gezien. Nu kan ik er weer van genieten.. Wel grappig die overeenkomsten. Wanneer is jouw kleintje geboren? (Sorry, kan het niet teruglezen en heb het niet onthouden ) Doreen is van 1 februari.
Liefs,
Karlien

Hallo meiden,

Wat veel reacties! Wat leuk! Meteen voel je je minder alleen staan in je keuze, das wel prettig.
Ik vind het ook fijn om te werken voor mezelf. Dan doe ik ook nog wat alleen voor mezelf, ik ben tenslotte allereerst nog "ik" en daarna mama.

Ik heb helaas nog niet dé baan gevonden, maar heb wel een aantal vacatures lopen. Ik hoop een leuke baan te vinden tegen Februari, want nu begint het toch wel erg te kriebelen om weer te gaan werken.

Mijn man en ik hebben afgesproken dat we veel willen reizen met de kinderen, ze veel van de wereld laten zien. Ik vind het fijn dat we daar hetzelfde over denken. Ik kan dus neit wachten te beginnen met mijn baan en voor aankomend jaar de eerste vakantie te plannen!

Gaan jullie op vakantie aankomend jaar?
Liefs Gerrie.

heyhey

hier een thuisblijf mama
heb een paar weken gewerkt pas geleden. op een zaterdag.
maar vond er niks aan.
moet wel zeggen dat ik het heerlijk vond om weer even zoals jij dat heel leuk omschreef: ik te zijn en niet mama. gewoon weer lekker iets voor mezelf te hebben.
in het nieuwe jaar ga ik dan ook weer op zoek naar een andere zaterdag baan.
wil echt alleen op zaterdag gaan werken, omdat ik nathalia niet naar het kinderdagverblijf wil brengen. en op zaterdag is mn vriend gewoon thuis, dus kan hij leuke dingen doen met nathalia.

wat leuk, dat jullie zo veel willen reizen :D
ik ben helemaal niet van het reizen hahaha durf namelijk geen vliegtuig in.
vakantie zit er bij ons volgend jaar niet in.
we willen zooo graag een ander huisje en dat staat toch echt boven een vakantie bij ons. maar verlang er wel nsar hoor. even er tussen uit met zn 3tjes.

nou, ik zal voor je duimen dat je snel een leuke baan hebt gevonden :D

liefs, do

Terug
Bovenaan