werken jullie en wil je na de bevalling ook werken

Hoi bedankt voor de info, ik ga er nog over nadenken denk dat ik toch maar voorlopig 20 uur blijf werken, in deze dure tijd maar hoop wel dat de opvangkosten meevallen en anders 2 dagen opvang en 2 dagen oppas

groetjes

He ik werk nu met 2 kids 24 uur in de ouderenzorg.erg leuk.ik zit er over te denken om 20 uur of 18 uur te gaan werken,
maar nu lees ik over gastouder en dan denk ik:dit wil ik ook,geen kinderopvang meer nodig voor je eigen kids dus veel minder kosten,je kindjes bij je.en ik heb helpende+(betekend dat je medicijnen mag doen erbij)en wil soms ook wel wat anders na 11 jaar bij ouderen,dus wie weet ga ik eens verder kijken,want vind kleine kids heel leuk
liefs jootje

Ja het lijkt mij ook super leuk. het heeft zijn voor en nadelen.. maar financieel is dit voor ons de beste optie. wij krijgen zelf naar heel weinig kinderopvang toeslag waardoor bijna mijn hele salaris er aan op zal gaan... daarbij werk ik in de zorg en is mijn vriend ook vroeg van huis en laat terug, vind dan naar eens passende opvang. daarbij wil ik graag regelmaat voor onze kleine en er zelf voor zijn en zorgen.

ja het lijkt me ook leuk alleen heb ik geen diploma helpende, wel mbo opleiding maar een andere richting gedaan helaas dus ik denk voor mij is het echt thuiszitten of 20 uur blijven werken

Ik werk sinds augustus nog 16,5 uur onder de schooltijden van mijn zoontje. Voorheen werkte ik 25,5 uur toen ging mijn zoontje naar het KDV. Waarschijnlijk ga ik straks 13,5 uur werken en breng ik de jongste weer naar het KDV als de prijzen gunstig zijn.

hoi
ik werkte 32 uur maar ben na mijn 1e naar 26 uur gegaan
ik werk onregelmatig in de jeugdzorg
wij hebben een gastouder maar met onregelmatig werk blijft het lastig
alleen financieel en met een vast contract ga je niet zo snel elders werken
minder werken is financieel geen optie, en de opvang is met toeslag goed te doen.

gastouder worden zou voor mij makkelijk zijn omdat ik alle opleidingen al heb, en dan op hbo niveau zelfs
maar om daar mijn vaste contract voor op te geven? en dan moet mijn huis aangepast worden wat niet zo moeilijk is, maar onze 4 katten zijn dat dan wel weer.
en je hebt minder makkelijk vakantie, vrije dag opnemen is een stuk lastiger he, en als jij ziek bent of jouw kinderen een besmettelijke ziekte hebben
ik denk dat ik het zo laat, wel ga ik met mijn leidinggevende kijken naar een afdeling die minder onregelmatig is denk ik
groetjes sabine

Terug
Bovenaan