Nou, wat een creativiteit allemaal he? Het is soms wel een puzzel.
Ik ga 6 weken van tevoren met verlof.
Ik werk in het onderwijs en mijn verlof loopt precies tot en met het einde van de zomervakantie, dus ik krijg 3 weken daarvan gecompenseerd.
Daarom heb ik besloten 6 weken voor de datum met verlof te gaan.
Ik kom dan officieel de tweede week na de zomervakantie terug, maar dit is in verband met het opstarten van de nieuwe klas niet ideaal, ik regel wat met mijn school, zodat ik dat verlof wel neem, maar niet op dat moment, we schuiven wat...
Mijn man is beveiliger en werkt veel avonddiensten. Hij gaat 1 vaste dag in de week vrij krijgen. Ik werk nu 5 dagen en ga 4 dagen werken, dat zijn al twee dagen zonder opvang. Mijn moeder komt iedere maandag. Op woensdag ben ik thuis voor mijn man weg is. Op dinsdag zorg ik dat ik om een uur of 4 thuis ben en dan thuis nakijk. In het weekend ben ik altijd vrij. Mocht het nou allemaal te lastig blijken, dan gaat El Kindje denk ik een dagje in de week naar het KDV.
We hebben alleen een probleem als mijn man nachtdienst heeft, dat zal een dag of drie in de maand lastig zijn. Dan kan het kindje naar mijn vriendin, die een zoontje van 7 maanden heeft en niet werkt buiten de deur.
Pfff...
Natalie