Werken op een peuterspeelzaal

Monicah

New member
Ik heb gesoliciteerd op een functie als pmer op een peuterspeelzaal. Ik heb er echt zin in. Alleen wil ik graag van anderen weten die ook in de kinderopvang werken, waar ik aan moet denken. Ik weet gewoon niet wat ze mij zullen aanbieden. En ik wil heel graag weten wat ik zou kunnen vragen. Ik ben zelf 37 jaar en heb ongeveer 5 jaar ervaring met kinderen, maar doordat ik zelf kinderen kreeg bleef ik thuis met de kinderen. Dus ik ben zeker 10 jaar uit het vak gegaan. Nu ze allemaal op school zitten wil ik weer graag werken.

Ik hoor het graag van jullie
 
Dank je wel. Dat wilde ik zoiezo proberen. Maar wat is stevig en redelijk? Ik ga proberen zo veel mogelijk in te zetten, maar het moet wel realistisch zijn. En ik weet gewoon niet wat nu redelijk is. Op andere forums zijn de topics over salaris van jaren geleden. Dus daar heb ik weinig aan. 
 
 
 
Kun je niet in de CAO kijken hoe de lonen liggen? Ik zou hoger inzetten dan wat je schappelijk vindt. Je krijgt vanzelf een tegenbod. Zeker als ze verlegen zitten om mensen. Of laat hen beginnen met een bod en jou in je achterhoofd wat je echt wil hebben. 
 
Terug
Bovenaan