WERKEN wat doen jullie?

hallo  
ik was even nieuwsgierig of er nog meer thuisblijfmoeders zijn en wat de andere moeders van werk  doen en hoeveel ze werken en straks gaan werken
ik ben zelf 26 en thuis gebleven toen ons zoontje geboren is
ik werk 3 avonden in de week bij een schoonmaak bedrijf 2 uurtjes op een avond (18.00 tot 20.00)
en ik ben 4 dagen in de week gastouder voor 2 kindjes een meisje van bijna 2 en een jochie van 17 weken en ons eigen kindje is 16 maanden erg gezellig dus
wat doen jullie allemaal?
groetjes ineke

hallo
ik zelf ben ook een thuisblijf mama en wil Dani en me andere ukkie zelf opvoeden..
Wil Dani wel met kinderen om laten gaan.. en als hij 2 2enhalf is mag hij 1 dag 3uurtjes naar een peuterspeelzaal..Vind ik wel even voldoende..Nu kan ik hem alle aandacht geven en lekker van hem genieten, want straks zijn ze leerplichtig!
Ik werk als gastouder (ben gisteren aangenomen toevallig) en verder houd het hierbij even op.. Ik heb zelf altijd in de schoonmaak gezeten!!
Gr,
Manuela

hallo,

Voordat Charlotte geboren werd stond ik voor de klas op een basisschool. Het eerste half jaar van Charlotte ben ik lekker thuis gebleven. Maar dat was uiteindelijk niets voor mij. Ik ben toen 2 dagen gaan werken op een kinderdagverblijf.
Dit ook maar een half jaar, want we gingen verhuizen naar de andere kant van het land.

Hier ben ik nu al weer 1,5 jaar gastouder. In totaal 8 kinderen in de leeftijd van 1,5 tot 8 jaar.
Straks komt daar onze kleine bij en een van de ouders is 2 maanden later dan mij ook zwanger.

Straks als Charlotte naar school gaat(over 1,5 jaar) dan wil ik weer een baan zoeken in het onderwijs. Wat dat gaat worden hangt helemaal af van wat er is. En dit dan max. voor 3 dagen.

gr Linda(23+1) mama van Charlotte

Hi daar!

Ik heb een erg leuke managementfunctie, en momenteel maak ik nog werkweken van 60 uur.