Werken wordt steeds zwaarder...

Hi, fijn zoveel reacties. Ik ben duidelijk niet de enige. Ik heb niet te maken met kleuters en losse veters, maar met pubers tussen de 12 en 16 jaar. Vooral mentaal zwaar, zeg maar. Ik ben in overleg met mijn teamleider. Hij staat er positief tegenover om mijn rooster aan te passen, maar dan is het wel belangrijk een verklaring te hebben van de vk of ha. Woensdag controle, ben benieuwd.
Het kost wat he ;-).
x Taraneh

Hoi

Ik werk in de zorg en vindt het ook steeds zwaarder worden, voelde vorige week al wat pijn in mn schaambotje en heb op gegeven moment echt de behoefte te gaan zitten wat dan net niet kan enz. Maar vindt t zo lullig om nu al te lopen klagen,.. maar ja we moeten wel aan ons eigen en t kindje denken! Niemand zegt bedankt dat je langer hebt doorgewerkt en jij de rest van de zwangerschap en daarna met pijn zit... (zei een collega een x tegen me vond ik wel een goeie...)
Dus als t niet meer gaat dan moet je gewoon aan de bel trekken.. (hoor mij dit zeggen, ik doe t zelf eik ook nie.:S)

Succes verder

Groetjes Joyce

Vandaag controle gehad en mijn klachten besproken met de vk. Zij vindt dat ik zeker minder moet gaan werken, omdat ik pas 23 weken ben en de klachten alleen toe zullen nemen. Ze gaf aan 10/15 uur, terwijl ik er 32 werk.. Ik ga in overleg met mijn baas en minder gewoon een beetje en wanneer dit niet genoeg is, nog een paar uur. Ben erg benieuwd hoe hij reageert...

x Taraneh

Terug
Bovenaan