werken

A

Anoniem

Guest
hallo,

ik ben nu aan het werk en verveel me zo ontzettend.
mijn werk is in de weekenden (en soms ook doordeweeks) zo ontzettend saai.
maar gelukkig kan en mag ik de hele dag op internet.
maarja na een paar uur heb je het internet ook wel weer gezien.

maar waar ik wel benieuwd naar ben is wat jullie voor werk doen en hoeveel uur per week?
en zijn er ook thuis blijf mama's op het forum actief?
heb het wel eens voorbij zien komen in het forum geloof ik.

ik werk in een psychiatrisch zieken huis, als psychiatrisch verpleegkundige.
eigenlijk vind ik mijn werk niet echt leuk, maarja mijn man volgt een opleiding en dan is een vast contract ook belangerijk.
ik werk 16 uur per week in een onregelmatig rooster.

groetjes sylvana mama van kaylin (nog 6 dagen en ze is jarig!!!)

ik werk 21 uur per week met verstandelijk gehandicapten (z-verpleegkundige) Ook ik werk met een onregelmatig rooster. Ik vindt mijn werk wel leuk maar ik baal ontzettend van de weekenden werken. Maar ja het grote voordeel is dat ik bijna geen oppas nodig heb.

Werk ze
Liefs sandra

Ik baal ook zo ontzettend van de weekenden feestdagen en de nachtdiensten.
kaylin komt nog veel snachts en is eenkennig.
dan zit ik echt niet lekker op mijn werk.
voordeel is inderdaad de oppas die je niet veel nodig hebt.
met welk niveau gehandicapten werk je?
ik heb zelf ook een tijdje daarin gewerkt bij de Bruggen.
groetjes sylvana mv kaylin

Ik werk als VIG-er in een revalidatiecentrum, een superbaan! Officieel werk ik 4 dagen maar daar gaat voorlopig nog 1 dag in de week vanaf zijnde ouderschapsverlof.. En tegen de tijd dat die is afgelopen, begin ik aan een nieuwe ronde verlof-series, hahah! Ik heb leuk en afwisselend werk, wat me voorlopig errug goed bevalt! Ook de wisselende diensten vind ik niet erg, zorgt er namelijk ook vaak voor dat ik overdag lekker bij mijn kereltje kan zijn. Het mooiste is eigenlijk wel van ons team, dat als er iets is met Thomas ik alleen maar gedag hoef te zeggen en kan vertrekken naar huis... Heerlijk toch?   Werkse nog even!

-X- marieke

ik werk met verschillende niveaus door elkaar, het zijn drie huizen aan elkaar en in elk huis zitten vier appartementen en een gezamelijke woonkamer en keuken. Het zijn allemaal mensen die vanuit huis hier zijn komen te wonen. Het bestaat 1 september twee jaar.
Liefs sandra

Ik werk gemiddeld ook 16 uur per week.
Ik draai alleen nachtdiensten, daar heb ik bewust voor gekozen, zodat ik overdag lekker bij m'n meiden ben en bijna nooit oppas nodig heb.

Ik werk bij mensen met een lichamelijke handicap en niet-aangeboren hersenletsel. Ze zijn dus allemaal door een ongeluk of ziekte gehandicapt geworden., Erg interessante doelgroep, maar wel pittig door veel verwerkingsproblematiek.

Liefs Annemarie

Ik werk nu nog  16 uur in de week bij een verzekeringskantoor.  Helaas is onze financiele situatie op dit moment zo dat we in afwachting zijn van een wsnp regeling en dan zal ik wel meer moeten gaan werken.

Vind 16 uur wel heel erg fijn het is niet te lang maar ook weer niet zo dat je het gevoel hebt dat je eigenlijk helemaal niet werkt.

Grt. nathalie

Kun je geen andere baan zoeken? Moet je man nog lang studeren? Lijkt me vreselijk om je zo te vervelen op je werk!
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan