werken

mijn man moet nog een jaar studeren, ik ben wel een beetje op zoek naar iets anders, maar vind het wel moeilijk.
zal nergens zo een goed salaris krijgen als waar ik nu werk.
en vind het zo leuk om daagjes weg te gaan en te shoppen voor de kleine.
maarja ik weet ook wel dat leuk werk veel belangerijker is.
ik moet het nog maar even allemaal bekijken.
hoef donderdag pas weer te werken.

Ik werk 24 uur als assistent accountant en dat bevalt me erg goed. Het werk is leuk, ik heb veel contact met klanten en kom ook bij de mensen thuis. Ik heb veel variatie in mijn werk en heb steeds weer nieuwe uitdagingen.
Het heeft wel even geduurd voor ik de balans te pakken had tussen werk en thuis. Als ik op m'n werk was wilde ik meer werken en als ik thuis was, dan wilde ik meer thuis zijn. Oftewel, voor mij waren de weken te kort in het begin dat ik weer werkte. Maar nu bevalt het me prima en zou ik niet anders willen.

Groetjes,
mama van Tijs

Hé leeuwtje, hier een collega assistent-accountant.
Mag ik vragen waar je werkt?
Ik bij LTB Adviseurs en Accountants.
Groetjes!
Nelleke

Hoi, toch vraag ik het mij af, hoe kan je je een hele dag vervelen op je werk? Heb je dan echt niets te doen of bedoel je dat je werk vervelend is??? Daar snap ik nou niets van  ...

Ik werk zelfstandig (zzp-er), drie dagen vanuit kanoor en de rest als het nodig is thuis. Er is altijd wel wat te doen. Tussendoor ‘beloon’ ik mijzelf met eventjes spieken op het forum. Ik realiseer mij dat het een luxepositie is. Als ik mijn eigen werknemer zou zijn was ik geloof ik niet blij... haha. Het is steeds meer ‘werk’ om het forum bij te benen... (met plezier hoor).

Werkse allemaal

Hoihoi,

ik ben juf!!!! En dat vind ik super!!! Het is heerlijk om zo met kinderen te werken en zelf te ontwikkelen want dit vak staat geen dag stil.

Ik werk vier dagen maar heb ouderschapsverlof dus nu maar drie, heerlijk hoor. Ik heb de groep 4/5 en daar zitten na de zomer 24 kindjes in. Ik heb een duo met mijn vriendin en zij is vandaag (!!!!!!) uitgerekend... dus doe het nu met een inval en dat is ook prima.

Ik werk op een leuke school met een leuke bevolking maar ik wil zeker in de toekomst elders werken en dat betekent verhuizen van het eiland maar goed.... eerst de kinderen maar van de basischool af.

Doeidoei
Renske mv Meike

ik werkte zondag op de open afdeling, de meeste patienten zijn dan al met verlof.
de rest slaapt uit tot ongeveer half 12.
nou dan zie ik ze rond half 1 met de gezamelijke lunch.
in de ochtend moet je even de koelkast nakijken op de houdbaarheidsdatums.
na de lunch ga je rapporteren en daarna moet je wachten tot 15.00 uur.
dus ja dan doe je erg weinig op een dag.
soms is het iets drukker maar soms is er echt niks te doen op een dag.
groetjes sylvana

Terug
Bovenaan