werken

Niet werken, maar we gaan wel op vakantie (richting Zeeland). Benieuwd of het gaat lukken, want er ligt hier een lading sneeuw!! Succes met vervoer morgen als je moet werken.....

Hoi,

Hier gaat mijn man ook gewoon werken, ikzelf blijf wel thuis met de kinderen, boodschappen heb ik zaterdag allemaal in huis gehaald, dus wij hoeven nergens heen!
Ja gewoon thuis blijven werkt ook niet, heb zelf vanmiddag 2.5uur gedaan over 100km, maar langzaam rijden en dan gaat het wel!

Gr MJ

Mijn man is nu al aan het werk. Hij werkt altijd 's avonds en 's nachts. Hij moest vandaag zelfs een uurtje eerder beginnen, omdat ze het werk anders niet af zouden krijgen. Ik vind het niet leuk met dit weer, maar gelukkig is manlief absoluut niet bang om de weg op te gaan. Maar ik zal blij zijn als hij vannacht weer veilig thuis is!

heyhey

erwin wilt morgen ook gewoon gaan werken.
ik vind het helemaal niks maar ja... je houd hem ook niet tegen he :p
zijn collega gaat waarschijnlijk niet werken,
waardoor erwin dus alleen maar meer de weg op moet.
(ze draaien samen storingsdienst, en rijden dus van oost naar west, van noord naar zuid elke dag)

ik hoop nog steeds op een smsje of belletje van zijn baas, dat hij niet hoeft te komen.
maar ja... we zien t morgen ochtend wel.

succes iedereen die de weg op moet!
rij heel voorzichtig! liever een uur langer onderweg, en veilig aankomen dan anders!!!!

@iedereen die vakantie heeft en op vakantie gaat:
heel fijne vakantie!!!!

Terug
Bovenaan