werken

Ik moet morgen helaas ook werken. Normaal is het een half uur rijden, zal nu wel een uur worden...
Moet een groot stuk over binnenwegen die niet schoongemaakt worden dus ik zie er erg tegenop.

Groetjes,

Hoi,

Rob gaat morgen ook werken, maar weet nog niet of hij blijft hangen in Rotterdam of naar Houten gaat.

Wij zijn redelijk ervaren sneeuwrijders (wintersport) en in tegenstelling tot vele andere hebben we ook winterbanden. En het grappige is dat hij ze vorige week vrijdag nog op heeft laten leggen hihi.
We moesten vandaag ook weg, dat hebben we niet gedaan. Niet zozeer uit angst, maar omdat we het thuis spelen in sneeuw veel leuker vonden hahahaha.
We hebben 1x met zomerbanden op wintersport gereden, en ik raad het iedereen af hoor als er niet gestrooid is.

Liefs Irene

Ik moet morgen ook werken, helaas! Maar gelukkig brengt Maria mij weg want ik durf zelf echt niet te rijden.... Rij voorzichtig allemaal! (t nadeel van die leuke sneeuw....)

Iedereen veel succes toegewenst die morgen moet rijden en werken.
En voor de mensen die er van kunnen genieten met hun kids, nog veel meer sneeuw toegewenst, hi hi

Zou wel makkelijk zijn heej als het zeer plaatselijk in ons achtertuintje kon vallen hihi,

Liefs Marina

Ik moet morgen zelf een avonddienst draaien. Ik ga er maar vanuit dat de normale wegen goed begaanbaar zijn eigenlijk, maar ik plan genoeg tijd in om het dorp uit te komen, want dat is rampzalig als ik zo de straat op kijk. Morgen ben ik pas om 23:00 uur klaar, en dan zou ik op een normale avond er 30 minuten over doen om terug te rijden, nu heb ik geen idee. En als ik twijfel neem ik een tasje voor nood mee en slaap bij een collega in de buurt of pik een "oefen" bed in, hahahha! Komt vast wel goed,,,

Hallo,

vandaag gelukkig lekker vrij!
Ik zag niet op tegen het rijden in de sneeuw, maar ik vind het veel leuker om met de kindjes in de sneeuw te spelen. Lekker sleeën en sneeuwpop maken, al bleef de sneeuw gisteren niet plakken. Hopelijk is het wel iets minder koud dan gisteren, want toen vond ik het té koud om veel naar buiten te gaan.

Veel plezier én succes natuurlijk vandaag!

Groetjes Danielle

Hallo

Mijn vriend is vanochtend teruggekomen omdat hij het niet zag zitten maar nou is hij toch gegaan fietsen en lopend ik was wel bezorgd maar hij heeft me gebeld dat hij veilig was aangekomen.
Ik moet nog wel boodschappen doen maar ja dan heb ik houvast aan de buggy hihihih.
Hannah waar ga je in zeeland ?

groetjes lisette

Ik werk zelf niet maar, mijn man moest vandaag wel gaan werken anders zitten er een hoop huishoudens zonder melk, vla, groenten en fruit.
Dus hij is vandaag met zijn vrachtwagen de weg opgegaan. Wel nog vroeg als normaal 3 uur ging de wekker maar, tot nu toe gaat het goed.
Ook al zijn de wegen echt slecht begaanbaar.
En het schijnt vanmiddag in grote delen van het land nogeens hard te gaan sneeuwen.
Dus iedereen die niet de weg op MOET blijf lekker binnen.

Gr Lique

Terug
Bovenaan