Werken

Hallo Dames,

Hebben jullie al nagedacht over hoe jullie het gaan doen als de kleine er weer is en weer een het werk moet. :(

Wij moeten het helaas wel want het kinderdagverblijf heeft een wachtlijst.
En wat ik wou is rond en ik ben blij maar ook weer niet blij...hoe verder ik in mijn zwangerschap ben hoe meer ik bang ben dat ik de kleine verschrikkelijk ga missen....Wanneer doe je het goed.
Ben nu ook weer niet in de luxe positie dat ik thuis kan blijven.
En ik weet ook niet of dat je daar zo blij van wordt.

Ik ben erg benieuwd naar jullie gevoel en hoe jullie het willen/ gaan doen.

Kleine gaat naar schoonouders voor de 2 a 3 dagen die ik ga werken. Wat dat betreft wel een luxe postitie..... Kinderdagverblijf lijkt me moeilijker... Maar uiteindelijk net zo goed....

Ben ook van plan om die kleine na een jaar een dagje naar het kinderdagverblijf te brengen, voor sociale ontwikkeling :D

Ik KIES ervoor om te gaan werken, omdat het tegenwoordig hartstikke normaal is en het denk ik ook wel goed is voor die kleine als ze niet constant op mama's lip hangen.

En daarbij..... geld in het laatje voor leuke dingen te doen hoort erbij :D

Liefs

Hey,

Ben ook niet in de luxe positie om thuis te kunnen blijven. Maar zouhet ook niet willen, zonde van mijn studie!

Ik ga 3 dagen werken, mijn man 4, mijn schoonmoeder gaat een dagje oppassen en mijn schoonzusje

Groetjes,

T

Ik werk al 3 dagen en dat blijft zo. Onze kids gaan 2 dagen naar het kinderdagverblijf en 1 dag is nog een beetje puzzelen.
Helemaal eens met Truckerbabe: zou zonde zijn van de jaren studeren als ik thuis zou blijven en ik ben een leukere moeder als ik ook mijn eigen ding kan blijven doen. Daarnaast heb ik een superleuke baan bij een geweldig bedrijf, dus tja...
Mijn man werkte hiervoor ook 4 dagen, maar heeft een nieuwe baan en gaat weer 5 dagen werken. Onze eerste wordt nu op die dag gelukkig opgevangen door opa en oma, maar als de tweeling er straks bij is, moeten we dus wel even puzzelen!
Da's voor later... Komt tijd, komt raad.

Ik werk al 3 dagen en dat blijft zo. Onze kids gaan 2 dagen naar het kinderdagverblijf en 1 dag is nog een beetje puzzelen.
Helemaal eens met Truckerbabe: zou zonde zijn van de jaren studeren als ik thuis zou blijven en ik ben een leukere moeder als ik ook mijn eigen ding kan blijven doen. Daarnaast heb ik een superleuke baan bij een geweldig bedrijf, dus tja...
Mijn man werkte hiervoor ook 4 dagen, maar heeft een nieuwe baan en gaat weer 5 dagen werken. Onze eerste wordt nu op die dag gelukkig opgevangen door opa en oma, maar als de tweeling er straks bij is, moeten we dus wel even puzzelen!
Da's voor later... Komt tijd, komt raad.

Ik werk nu 3 dagen en dat gaan er 2 worden. Mijn vriend wil 1 dag minder gaan werken, dus zouden we maar voor 1 dag opvang nodig hebben.
Nu is het zo dat het KDV waar we ons ingeschreven hebben, je kind minimaal 2 dagen moet brengen... Hopelijk kan ik, in afspraak, ons kindje rond 12u ophalen, dan vind ik het geen probleem (dan kan ik lekker 's ochtends sporten :) ).

Waar ik wel heel erg mee bezig ben is: wanneer ga ik weer beginnen? Ik ben 5 september uitgerekend en ik denk dat ik in januari weer aan de slag ga en dat ik de tussentijd 'opvul' met ouderschapsverlof (zo heet dat toch?) Dan heb ik wel genoeg tijd genomen denk ik en is het tijd om weer aan de slag te gaan (als mijn collega's me dan nog kennen ;) hihi).

Terug
Bovenaan