Werken

Toen ik op gesprek ging op kantoor stelden ze voor om verlof op te nemen en 1 dag te komen werken in de week. Heb toen heel raar gekeken volgens mij. Met maar 1 dag ga ik liever helemaal niet :-D Maar ik ben benieuwd hoe moe we 's avonds zijn. Ben even naar de kerstviering geweest met Milan, vonden de kids geweldig. Maar ik was na een uur bekaf van al het geluid en de bewegende mensen om me heen :-D
Het lijkt me wel super om mijn collega's weer te zien.

@chade welke leeftijd of geef je alle groepen les? Geschiedenis vind ik ook erg leuk.
@ Suzanne fijn dat het zo goed ging met de oppas en wat heerlijk dat ze ook kookt en strijkt. Wanneer mogen we onze strijk brengen?? Hihi
 
Ik mag/moet 1 februari weer beginnen.
De ene keer heb ik er zin in en kijk ik er echt naar uit, de andere keer moet ik er echt niet aan denken.
We gaan zo wie zo goed bekijken hoe we het allemaal gaan doen. We hebben alles bewust gelaten hoe het was. Nu even kijken hoe het gaat in de ptaktijk met een nieuwe baby erbij. Ik werk 20 uur als Sociaal Cultuteel Werker. Op woensdag en donderdag en 1 of 2 avonden.
We hebben nu/dalijk 4 kinderen in de opvang. De 2 oudsten gaan op woensdagmiddag naar de Buitenschoolseopvang. De 2 jongste naar het kinderdagverblijf. Dat kost best wel wat aan opvangkosten, en door de bezuinigingen is het er niet goedkoper op geworden. Gelukkig verdien ik niet onaardig. De donderdag passen de opa's en oma's op. De ene week mijn ouders, de andere week mijn schoonouders. Toch even bekijken of ik niet meer uren moet gaan werken of juist minder of andere tijden enz. Met vier kinderen hebben we een groot en druk gezin. Ook voor de opa's en oma's soms best druk. even kijken wat het beste is. Voorlopig even zoals het wasen even ritme krijgen in het gezin.
groetjes hanneke
 
hallo dames!
Officieel moet ik 27 januari weer beginnen, maar ben deze week ivm drukte al begonnen op mijn nieuwe job. Met geluk via mijn buurvrouwtje ingestroomd. Was mijn andere baan kwijt vanwege zwangerschap en halfjaar contract. Gelukkig lekker in de avonduurtjes voor 15 uur per week, dus oppas hebben we niet nodig :). Wel heel fijn omdat de opvang er niet goedkoper op word :).
Het is helaas wel gewoon simpel poetswerk dus mijn opleiding kunnen we opzij schuiven, maar goed het verdiend wel leuk en zonder oppas is ideaal!
Moet wel zeggen dat die uurtjes s'avonds ff weg zijn wel lekker is. Even weer wat tijd voor jezelf en dan kun je er ook weer meer van genieten als je thuis bent!
groetjes Sandra!!
 
hoi hoi,

Mijn verlof looopt af op 21 januari..heb nog paar vakantie dagen staan dus begin officieel op 29 januari weer. Ik werk 18 uur in de week, ik begeleid verstandelijk gehandicapten met gedragsproblemen in een woonvorm. Onregelmatig dus...Mijn man is treinmachinist en werkt ook onregelmatig..en ik moet zeggen het bevalt ons allebei erg goed!

Hebben bijna geen oppas nodig...in februari past 1 avondje mijn zus op en 2 x 3 uurtjes mijn moeder. voor de rest past het perfect in elkaar en zijn we ook nog gezellig samen dagjes vrij!!

Ik vind het ook heel dubbel, lekker om weer wat anders te hebben dan alleen "mama" zijn..gezellig met collega's...maar vind het ook zo fijn bij mijn meiden te zijn. Vooral het eerste jaar gaat zo snel!! De start zal wel even weer wennen zijn...maar ach het ''het gewone leven" begint weer..:D
 
Terug
Bovenaan