werkloos en zwanger???

Hoi,

Mijn vriend en ik willen al een tijdje een gezinnetje beginnen, maar wilden wachten tot we onze zaken goed op orde hebben. Hij heeft al een tijdje een goed betaalde vaste baan. En ik had een jaarcontract met uitzicht op vast.
Het plan was om te gaan beginnen met proberen zodra mijn jaarcontract omgezet zou worden. Helaas werd de organisatie getroffen door de crisis en mochten jaarcontracten niet meer verlengd worden en ben ik drie maanden geleden mijn baan verloren. Door de crisis heb ik ook veel moeite met het vinden van een nieuwe baan. Op dit moment heb ik een opdracht voor de rest van het jaar, maar daarna moet ik weer zien wat er gebeurd.

Ik ben het ondertussen een beetje beu geworden om allemaal maar te wachten tot de situatie perfect is om een kindje te nemen. En eerlijk gezegd denk ik niet dat een perfecte situatie ooit zal bestaan. Er is altijd wel wat.

En het belangrijkste is toch dat het kindje een thuis heeft met veel liefde? Natuurlijk moet je een kind wel kunnen onderhouden. Maar alle luxe van de wereld is ook niet nodig. Met een beetje creativiteit kom je ook heel ver.

En die baan, die komt wel! Positive thinking :)

Groetjes,
Sally

Terug
Bovenaan