werknaam?

Mijn vriend kwam gister met de vraag hebben jullie al een topic met werknamen.
Dus ik dacht nee ik geloof het niet.
Maar dat maakte me wel nieuwsgierig...
Dus bij deze ons kleine meisje noemen we al vanaf het begin:
Plusje,
verzonnen door mijn broer die in zijn eerste sms naar mij toen hij wist dat ik zwanger was "kus voor zusje-plusje" schreef.
Inmiddels heeft de hele familie en vrienden kring het over genomen dus wordt het straks echt wennen aan haar echte naam.

Hebben jullie ook een bij/werk-naam voor jullie kleine wondertje?
liefs Fiona

Bij ons is het heel saai gewoon beebje. Dat was bij de eerste ook. Ik weet nog wel dat toen Thijs geboren was we steeds beebje wilden zeggen ipv Thijs haha.

Groetjes Wendy

Bij Mika hadden we Elvis...en bij deze is het Pietertje haha.. toen Mika geboren werd was ik ook even bang dat ik alleen maar Elvis zou blijven zeggen,maar heel gek..ik heb die naam nooit meer echt genoemd.

Wij noemen onze kleine man uk. En ook iedereen heeft dat overgenomen. Ik vraag me zelf ook wel eens af hoe gaat dat straks als hij er is. Maar denk dat dat vanzelf wel goed gaat.

Groetjes

Wij hadden in het begin "koffieboontje" (omdat hij natuurlijk nog echt heel klein was) en ik nou hem nu vaak "bolletje" (ik weet niet hoe ik erop gekomen ben), maar over het algemeen noemen we hem bij de naam die we hem geven gaan.. hihii

Terug
Bovenaan