werknaam?

bij ons is t smurfie of reiger hihi smurfie is gekomen door mijn zus die is hem zo gaan noemen de reden ja omdat tie zo klein is en nu doen we t zelf ook en Reiger is gekomen door me schoonzus die is op de naam gekomen door mijn vriend zn naam af te korten en mijn naam mijn vriend heet Reinier en ik dan Gerbrielle dus dan krijg je reiger haha

Wel leuk om dit te lezen hoe iedereen hun kleine noemen:) Goed verzonnen Fiona

Gezellig zijn mijn vriend en ik het wel eens over de echte naam, maar door mij wordt hij nu harry genoemd en mijn vriend noemt hem freddy. eerdere kindjes eerden al sjaak en frits genoemd, wij gaan mee met de trend in onze vriendengroep :)

De mannen heten ze bij ons.
Onze eerste zoon had als werktitel (en erg voor de grap) "Barry"
toen hij met 16 weken te vroeg en doodgeboren werd, konden we hem gek genoeg ook niet meer zijn 'echte' naam geven. Dat was een ander kind. Omdat we het de hele tijd over Barry hadden gehad!
Dus op zijn geboorte en sterf kaartje staat gewoon Barry.
Maar dat heeft ons wel even doen nadenken over de werktitel van de tweeling! die heten dus gewoon de mannen.

Die van ons heeft de werktitel Pixel. Mijn man werkt in de online media, vandaar... De naam is inmiddels zo ingebrugerd bij iedereen dat Pixel ook al een echt persoontje is. Wordt wennen als ie geboren is en zijn echte naam krijgt :)

Wij noemen onze baby al van het begin kleine Gerrit. Echt de projectnaam want het is geen naam die op mijn lijstje staat met namen voor de baby.

Leuke topic!
Mijn eerste heette tijdens de zwangerschap Shrimpsa (garnaaltje). Mijn zoon heeft als projectnaam nu bedacht dat deze Eppie is. En dat levert soms hilarische gezichten op. Er zijn genoeg mensen die denken dat ze ook zo zal gaan heten. Maar.... Niets is natuurlijk minder waar! Het is wel handig zo'n projectnaam. Het nadeel is dat we thuis allemaal zo onze bijnaam hebben en ik dus niet hoop dat Eppie, Eppie zal blijven.

Terug
Bovenaan