werkweken aftellen..

hey meiden,

Ik zit op de bank en heb echt geen zin om naar mijn werk te gaan ben weer aardig moe aan het worden!

Ben ook een gedeelte van mijn werk al aan het afbouwen en neem geen nieuwe clienten meer aan..
Nog 7,5 week werken.. pffhh ik tel ze af.. heb zo'n zin in mijn verlof! hihihi..

xxx

Ik moet nog t/m 16 december werken...en het erge is dat ik er nu al naar uitkijk!!!

Ben nu 25 wkn zwanger en het gaat prima allemaal..niks te klagen maar ben al zo in mn hoofd bezig met de kleine en de kinderkamer dat ik m'n werk al een beetje aan het loslaten ben..schandalig toch?? hihihihihihi

Ik ben ook al aan het aftellen. Ik moet ook nog tot 16 december. Ik ben een maand geleden aan mijn nieuwe baan begonnen en heb het echt wel naar mijn zin, maar een hele dag werken is al zo vermoeiend, laat staan 4 hele dagen. Ik kijk ook al echt uit naar het moment dat ik mijn bed uit kan komen wanneer ik dat wil. Maar nog even volhouden! Uiteindelijk gaat het allemaal wel erg hard

Ik ben ook stiekum aan het aftellen...heb ook geen zin meer, 1 dag is te doen, maar 3 dagen achter elkaar vindt ik al pittig, en heb eigenlijk ook geen klagen, na veel lopen voel ik het wel aan me bekken...en me rug wordt minder, werk in de zorg dus das af en toen best pittig...als je zware bewoners moet douchen enzo.

Ik ben bijna 25 wk zwanger en stop eind november, neem me restante vak.uren op en dan 6 weken van te voren me verlof, doe dit x bewust de 6 weken...en geen 4, omdat ik anders precies de kerstdagen nog MOET werken, en daar heb ik totaal geen zin in, wil nooit met kerst werken, werk elk jr met Oud en Nieuw....

Nog een week of 10 geloof ik, tot 20-12. Dan gaat voor het GOB mijn verlof in. Mijn ouders hebben een bakkerij, en dus een drukke tijd voor de boeg, ik ga wel helpen, wat ik nog kan doen is mooi meegenomen. Bij de oudste was ik zelfstandige en kwam niet in aanmerking voor een zwangerschapsuitkering (de regels werden toen net gewijzigd), heb toen doorgewerkt tot 38 weken.
Heb nu iig niets tot 1 mei. Met uitkering! Misschien helpen in de bakkerij maar verder niets. We zien wel.
Het wordt wel zwaarder nu, ik merk dat mijn buik echt een stuk harder groeit dan bij de vorige zwangerschappen, hij gaat nu al hangen. En sommige broeken kom ik niet meer in.....:(

16 december is ook mijn laatste werkdag en ben ook al aan aftellen. Ik vind het wel een opluchting dat ik niet de enige ben... Ik heb ook het gevoel dat ik nog zoveel moet doen thuis en heb er na mijn werk geen energie meer voor.

Ik moet nog tot 23december, maar blijf dan wel lekker tot half mei thuis :). Zo zin om mijn meisje te knuffelen.... Nog 15 weken of 17....

Welterusten... Zzzzzz

Terug
Bovenaan