werkweken aftellen..

en ook ik moet tot 16 december werken... precies 4 weken voor de uitgerekende datum (14 januari). ben ook aan het aftellen... en heb nog een paar verlofdagen staan en die lever ik zo nu en dan in.. heerlijk! fijn weekend!

Ik moet nog tot Sinterklaas! Ga dan 4 weken voor de uitgetelde datum, mocht dit toch niet lukken dan word het half november.. Het aftellen is inderdaad begonnen. En ik moet het afkloppen, maar heb nergens last van! Af en toe wat druk op mn ribben, de baby ligt nog in stuit.. maar verder kan ik nog prima werken! Achter mijn verlof plak ik nog 5 weken vakantie, dus begin in mei pas weer met werken!
Helemaal genieten dus!

Ga na Sinterklaas met verlf, 5 weken van tevoren. Ben stiekem al aan het aftellen. Heerlijk om ook dit jaar met kerst en oud&nieuw thuis te zijn (moet elk jaar om en om werken omdat ik vlieg). Na verlof kan ik er nog 2 vakanties aan plakken en nog een klein tijdje op de grond voor borstvoedingsrestrictie. Zal waarschijnlijk als alles goed gaat pas in augustus weer opstarten met vliegen!

Terug
Bovenaan