weten jullie al of het een jongen of een meisje gaat worden? en waarom wel of niet?

A

Anoniem

Guest
Haaaaj lieve allemaal.

Ik ben ontzettend nieuwsgierig of jullie al weten of het een jongen of een meisje is. WIj willen het dolgraag meteen weten (zover het te weten of te zien is). Lijkt mij helemaal geweldig!!! en iedereen mag het van mij weten.

Mag dat bij jullie ook? en waarom wel of niet?

Lieve groetjes
Sjan

Wij weten dat het een meisje wordt en iedereen weet het al. Ben zelf erg nieuwsgierig ingesteld en vind het gewoon leuk om t kamertje, t kaartje en de kleertjes al aan te kunnen passen. We wisten al ruim voordat we zwanger waren dat we het graag zouden willen weten. En zwijgen naar iedereen is niet mijn sterkste punt, en trouwens bij een meisje verlul je toch al snel. had mensen in mijn omgeving die het voor zichzelf wilde houden, maar het steeds over "d'r" en "haar" en "zij" hadden. Dus was evengoed geen verrassing toen  ze geboren werd hihihi.
Iedereen moet het lekker voor zichzelf weten, maar ik ben blij dat we het weten. En misschien bij een tweede denken we er weer heel anders over. Geen idee. we zullen zien.
xxxxx
ps, we doen toch ook met 29 weken voor de zekerheid even een 3d-echo, omdat de kans nog altijd aanwezig is dat het toch een knulletje wordt haha. zou ook helemaal stoer en leuk zijn, alleen moet ik dan het kamertje weer onder handen nemen.

Wij krijgen een jongen, is 2x gezien!
Wij wilden het ook graag weten, is zo handig met kamertje,wagen,kleren,kaartjes, namen...waarom moeilijk als het makkelijk kan...?
En wij hebben het ook aan iedereen verteld...succes

hoi

bij de 1e wisten we ook dat we een meisje kregen en nu ben ik 16 wk en weet nu ook al dat we een knul krijgen,nog echt niet te geloven maar wel leuk,en ik vnd het gewoon leuk m te weten wat er in je buik groeit,maakt het nog intenser.heb geen voorkeur of zo.gr wendy 16 zwanger van een jongen

Hoi allemaal,

ok wij willen graag weten wat het gaat worden. Waarom weet ik niet, hoefde er ook niet over na te denken.
Of wij het dan ook aan anderen gaan vertellen weet ik nog niet. Waarschijnlijk wel aan  onze ouders.
Namen weten we al, voor zowel een jongen als ook een meid.

Liefs Noelie

Hoi meiden,

Ik weet het niet en ik wil het ook niet weten (33,5 weken zwanger). Ik heb ook totaal geen voorkeur (als het maar gezond is, klinkt als een cliché, maar dat meen ik echt)  en qua kleding, babykamer etc. zijn er genoeg kleurtjes die voor zowel een meid als een jongen kan. Ik  ga  voor  de totale verassing bij de geboorte.... .

Lfs.
Nathalie

Hoi hoi,

Bij mijn eerdere 3 zwangerschappen wist ik het niet. En wilde ik het
perse ook niet weten. Je moet ook nog bevallen dus ik wilde wat te
raden overhouden.

En het gegok van familie is ook geweldig haha.

Nu ben ik zwanger van de vierde en misschien wil ik het deze keer wel weten.

Gewoon om ook eens te weten hoe dat is en bewust een kamer in kleur te maken en kleren te kopen.

Ik heb twee meiden en onverwachts (dacht dat ik alleen meiden zou krijgen) een jongetje.

Groetjes,

Vanessa

Bij de eerste wisten wij het ook, toen hebben we het ook aan iedereen verteld. Het maakte het voor mij wat concreter, dat ik wist wát er precies in mijn buik groeide.
En nu wil ik het weer weten! En van mij mag dan ook iedereen het weer weten. Ik vind het wel gezellig dat je dan er al over kunt praten met mensen.

Groetjes,

Eveline

Terug
Bovenaan