weten jullie al of het een jongen of een meisje gaat worden? en waarom wel of niet?

Hoi. Bij mijn eerste wisten we het niet, hadden daar ook helemaal geen behoefte aan. Al had ik toen wel heel sterk het gevoel dat het een jongetje zou worden. Dat was dus ook zo..
Bij deze zwangerschap wilde we het wel heel graag weten, en we krijgen dus weer een heerlijk ventje!! We hebben er trouwens voor gekozen om het niet te vertellen, wat erg moeilijk is moet ik zeggen maar ik vind het ook wel grappig zo'n " geheimpje" te delen met alleen mijn man haha..
Gr. Anne-Marie
34+2 zw

Hallo iedereen,

Ik ben van de 1e zwanger en wij willen het niet weten. Wij vinden het gewoon leuk om het als een verassing te laten! Het maakt ons ook niks uit.

Ilsje

Wij laten ons weer verrassen. Hebben we de eerste keer ook gedaan en we vinden het prima zo. Lekker makkelijk ook, ik weet het niet, dus ik kan ook m'n mond niet voorbij praten. Er zit een klein mensje in m'n buik en of het een jongen of een meisje is interesseert me echt niet. En inderdaad; als het maar gezond is!
Groetjes,
Margrethe

Wij wilden het weten om de volgende redenen.

Hebben 3 jaar gedaan om zwanger te worden en nu via ICSI zwanger. Dus dit was onze grote verrassing en konden nu echt niet meer langer wachten om te weten wat het werd.
We vinden het ook handig met kleertjes, naam, inrichting kamertje enz.

Wij hebben wel besloten dit voor onszelf te houden. MIjn vriend wilde dit heel graag. Hij zei dan is dit toch nog een beetje ons geheimpje. Ik vond het niet erg als iedereen het wist. Maarja hij wil het zo en af en toe is het ook erg grappig als mensen gaan raden. Je moet om beide antwoorden lachen.

groetjes

Nicole (29,3 weken)

Wij wilden heel graag weten wat het zou worden, gewoon omdat we dat wilde weten, ivm de naam, kamertje, kleertjes, ik vind het al een wonder genoeg dat het in mij groeit en vind mezelf geen verrassingsei :) als je het weet maakt het niet minder speciaal (alleen maar specialer!) wij noemen hem gewoon al bij zijn naam en hebben het over onze dean.
Dat maakt het een stukje intiemer als "de baby"   vind ik..

hoi hoi,

Wij willen niet weten wat het is, het wordt ons eerste kindje dus het maakt eigenlijk ook niet uit.
We hebben nog wel getwijfeld, maar ik vind nu eigenlijk maar 1 ding belangrijk en dat ik dat de
kleine gezond geboren word.
Ik begrijp de mensen die het wel willen weten overigens wel, je kunt idd met het kamertje, kleertjes enz wel rekening houden met het feit dat het een meid of een knul wordt.
Tis gewoon per stel verschillend !

Groetjes,
Cora

Het zegt trouwens niets over je voorkeur als je wilt weten wat het word, ons maakte het ook niets uit en toch willen we het weten, omdat we " de kleine"   "de baby"   e.d. zo afstandelijk vinden klinken...

Hoi
Ik ben het eens met ponyville. Het hoeft niets te maken te hebben  met je voorkeur voor een jongen of een meisje, dat je het graag wilt weten. Wij wisten dat de eerste een jongen was. Mijn bevalling verliep dramatisch en eindigde in een spoedkeizersnee waarbij ikzelf knock out ging en pas 4 uur later mijn zoon zag...wat was ik blij met de bevestiging van wat ik al wist!!! Nu hebben wij dan een geplande keizersnede staan voor woensdag a.s. en we weten nu ook dat het een meid word. Ik vind het prettig om te weten wat er gaat gebeuren voor zover dat mogelijk is. Mij geeft het een soort rust. Ik vind het knap als mensenhet voor zich kunnen houden hoor...zou ik niet kunnen.

Groeten Kirsten

Terug
Bovenaan