Weten jullie het geslacht al?

Hoi,

Vroeg me af of jullie het geslacht al weten van jullie kindjes?

Ik weet het al sinds week 22!

Word moeder van een Zooooooon.

Vind het super onwerkelijk eigenlijk.

Liefs Nadine

Jahaaaaa, wij weten het ook hoor; als sinds 16 weken zwangerschap... en met 20 weken nog bevestigd....

nu heb ik ook begrepen dat er bekenden hier meelezen van ons; dus ik durf het het er niet meer op te zetten.... Alhoewel onze zoon afgelopen weekend ineens heel blij tegen vrienden ging zitten vertellen wie er precies in mijn buik bivakeerd.. met alles erop en eraan... naam en doopnaampje... haha.... wat een gozer zeg;; al die tijd roept hij; ik hoef geen broertje of zusje; doe maar een baby...

onze boy is net 3... heerlijk ventje....

Geniet ervan NAdine... een boy is SUPERLEUK!!!

XXX

Wij weten ook sinds week 19 wat het wordt.
Dit blijft echter ons geheimpje. Ik weet niet zeker of er bekende zijn die hier meelezen.
Groetjes, Petra

Wij weten ook al een tijdje dat het een meisje wordt. Dit is geheel zeker i.v.m. vruchtwaterpunctie. Iedereen weet het inmiddels al en onze kinderen vinden het helemaal leuk. Straks hebben we 2 jongens en 2 meiden. Alleen de naam houden we voor ons, alhoewel we nog volopaan het brainstormen zijn....moeilijk!
Groetjes.

Wij weten niet wat het word, heb een sterk voorgevoel dat het een meisje word. Bij Senne had imook een sterk voorgevoel dat het een jongetje zou wezen en k had gelijk. Wil natuurlijk niets zeggen, maar goed ben wel beniuewd!

Liefs

wij weten ook wat het wordt.
en geheim houden hoefd en lukt niet bij ons.
we hebben het onze dochter ookal verteld.
en die verteld nu aan iedereen die er naar vraagt wat het wordt dat ze weer een broertje krijgt.
groetjes marielle
ook leuk voor die gene die het nog als verrassing hebben een lekekr spannend. :)

Terug
Bovenaan