Weten jullie het geslacht al?

Wij weten het ook al, maar houden het op internet nog even voor ons. Maar onze vrienden en ouders weten het wel. En belangrijker, de kids weten het ook, dus dan blijft er weinig geheim.

De naam houden we wel voor ons, als dat lukt tenminste. Want bij de tweede heb ik me toen ook al een keer verkletst, haha.

Mijn voorgevoel zat deze keer ernaast trouwens, terwijl dat bij de andere 2 wel goed was.

Wat weten al veel mama's wat het wordt. Wij weten het nog niet! Houden het spannend tot het laatst en weet ook niet of ik mijn mond anders kan houden haha!
Nou heerlijk genieten he!

liefs janne van krukel!

Wij weten wat we gaan krijgen, een meid!! En iedereen mag het weten, nouja weet het eigenlijk al. We kunnen moeilijk onze mond houden (met zoiets dan). En bij ons 1e dochtertje hebben we het ook bekent gemaakt. Heerlijk vond/vindt ik het dat ik er gewoon over mag kletsen.
Het heeft beide zijn voor en nadelen. Maar mocht er hierna nog een beebje komen, dan wil ik het zeker weer weten.

Liefs Jane

hoi hoi

ook hier was het al met week 17 bekend dat wij weer een mooi jochie krijgen!!! we hebben al een pracht van een jongen en nu zijn we zo gezegend dat we er nog 1 mogen krijgen!!!!!!
iedereen in onze omgeving weet het al. dit omdat we (lees ik) onze (mijn) mond niet kan houden hahaha

groetjes inge

Hooi! Ook wij weten sinds week 17 dat we een meisje krijgen! Heeerlijk uitleven met roze.

Iedereen weet het, omdat ik inderdaad toch mijn mond niet kan houden.

De naam proberen we wel geheim te houden, maar daar zijn we ook nog niet helemaal uit.

Wij weten ook nog niet wat het wordt dus het is erg spannend.

Bij de eerste wisten we het ook niet en was wel heel speciaal op het moment zelf om te kijken.

Heb nog niet echt een voorgevoel wat het gaat worden.

Bij de vorige was ik er heilig van overtuigd dat het een jongetje zou worden maar werd een meisje ha ha. Ach allebei is welkom ben wel zeer benieuwd.

Liefs Cindy

hoi hoi,

wij weten het niet. de echoscopiste kon het niet zien.

en een pretecho doen we niet, we willen het een verassing houden. de zwangerschap was ook een verrassing, dus is het ook wel toepasselijk dat het geslacht ook een verassing blijft.

en nu kunnen we tenminste niet onze mond voorbij praten haha

x jessica

Hallo,
wij weten het ook niet en willen het ook niet weten! Met 25 weken gaan we nog een 4d echo doen(verjaardagskado'tje voor mn vent, die vind de echo's echt geweldig haha) en ik heb alvast duidelijk gezegd dat we het geslacht niet willen weten! Dus ik hoop wel dat dat ook lukt, dat je het niet perongelijk toch ziet. Ik geloof niet dat ik dan zo goed mn mond zou kunnen houden. Daarnaast zijn er ook mensen die niet geloven dat we het nog niet weten en als je het dan over hij hebt ofzo zeggen, o het word dus een jongetje? Pff irritant.
Maar het enige wat wij belangrijk vinden is dat we een gezond kindje krijgen! Eerst nog maar is even onze tijd uit zitten! :)
Liefs,
Mar

Terug
Bovenaan