Weten jullie wat dit is??

A

Anoniem

Guest

Hoi meiden,

Afgelopen maandag heb ik na het vrijen een heel klein beetje rozige (soort limonadesiroop kleurtje) bloed verloren. De volgende ochtend was dit weg en vervolgens is het niet meer teruggekomen. Dinsdag had ik een digitale clearblue test gedaan en die was negatief.

Heeft iemand enig idee wat dit kan betekenen? Verder ben ik heel af en toe misselijk en verder niet zoveel klachten.

Alle reacties zijn welkom!

dikke x
Baby 09

haai,

wanneer is je NOD?? mischien een adertje geraakt of een heel klein wondje??
of innesteling?? geen idee, maar als het nu weg is, tja afwachten dan maar he...

succes ermee hoor en hopelijk ben je gewoon zwanger!!!

liefs sweety

Hoi Sweety,

Volgens mijn berekeningen had ik afgelopen maandag ongesteld moeten worden, maar dat was dus dat rare bloed of  hoe het ook mag heten.

Diep in mijn hart hoop ik ook dat ik zwanger ben, maar zelf denk ik het niet. Mijn man is er daarentegen heilig van overtuigd dat ik wel zwanger ben.

We hebben afgesproken dat we zondag gaan testen als ik dan nog niet ongesteld ben...
Wachten wachten en nog eens wachten. Wordt er gewoon zo gestresst van!! Wist ik het maar gewoon, dan kan je weer verder...

Bedankt voor je reactie! Hoe gaat het verder met je?

Liefs,
Baby 09

meestal is je gevoel juist...maar ja je weet nooit...anders gooi je er wat eerder een testje tegenaan, dan ben je van die onzekerheid af....lijkt mij als je zwanger bent dat je dat graag zo snel mogelijk wil weten toch? Is dit jullie 1ste kindje??

met mij gaat het goed!! ik ga nu lekker slapen, mijn zoontje is ziek dus moet er mischien nog wel uit vanacht... ik lees het morgen wel van je!! succes hoor!!

liefs sweety

Ja dat klopt ook zeker wel dat je gevoel juist is, maar nu ga ik toch echt aan mezelf twijfelen. En dat terwijl ik al 2 kids heb. Nee ik ben degene die eigenlijk zou wachten op mijn vaste contract, maar we gaan toch beginnen! Zo spannend!!

Jeetje vervelend dat die ziek is, hoop dat hij snel beter wordt.

Verder heb ik contstant zeurende buikpijn, maar geen bloed verlies alleen maar afscheiding (sorry).

Mijn mannetje blijft op zijn streep staan en wil pas zondag testen!! Dus wachten maar...

xxx

liefs sweety

Ik heb een beetje  hetzelfde. Al maanden 28 dagen cylus, nu op dag 25 een beetje "oud" bloed verloren. Dag 26 ook een heeeeel klein beetje "oud"! Tot nu toe zet het niet door, maar ik heb morgen pas mijn NOD dag. Heel frusterend.  Raar he? Wanneer is precies jouw NOD-dag? Ik heb wel eens gelezen dat je als je zwanger bent toch iets bloedverlies kan hebben, dus moed houden, hoor! Dikke kus.

Ohhhhh, lees net dat jouw NOD dag al maandag was. Sorry hoor, maar kon het niet teruglezen. Enne.................weet je echt zeker dat je tot zondag wacht??????????
Knap hoor, ik zou dat niet kunnen.

Hoi Muis,

Ja ik hoop voor jou dat het ook goed uitpakt. Wanneer ga je testen? Ik zie dat je morgen je NOD hebt. Spannend! Zal aan je denken. Laat je het even weten?

Ik weet inderdaad pas zondag meer. En ik ga het echt volhouden tot zondag hoe moeilijk dat ook is, maar dan heb ik echt even tijd met mijn man om samen de test te doen. Ik zelf weet echt niet of ik zwanger ben of niet, mijn man is er wel van overtuigd. We zien wel wie er gelijk heeft. Ik heb wel heel de dag een beetje menstruatiebuikpijn, maar dat kan ook echt beide kanten op.

Hoe lang ben je al bezig?

dikke x

Terug
Bovenaan