Weten jullie wat dit is??

Ik denk niet dat ik zwanger ben. Toch blijft de hoop er, omdat ik nog steeds niet verder ongie geworden ben. Ik denk niet dat het handig is te testen, aangezien ik toch een beetje bloedverlies al heb gehad. Moet gewoon afwachten tot het echt doorzet. Dit is eigenlijk voor ons ronde 1. Ook niet echt voor gegaan, hoor, deze ronde. We gaan volgende maand wat gerichter klussen, dat hebben we afgesproken. Mijn man is al wat ouder en ook ik ben inmiddels 30++. Welke zwangerschapstest ga je gebruiken? Wordt dit je eerste kindje?

Nee,he. Ik lees dat je al 2 lieve boefies heb. Het is soms wel lastig hoor, dat je niet terug kan lezen, terwijl je wat schrijft !

Hoi muis,

Ook wij hoeven waarschijnlijk geen test te doen, want mijn menstruatie  gaat toch wel doorzetten, maar als ik ga testen is het met predictor of clearblue.

Ook wij waren deze maand niet echt bezig, vanaf volgende maand gaan we rustig aan beginnen, want zoals je boven aan alle berichten kunt lezen heb ik nog net geen vast contract en eigenlijk wil ik dat eerst hebben, maar we kunnen niet wachten, vandaar dat we het rustig aan doen. Maar we willen het wel heel erg graag.

Wel leuk om te weten dat het voor jullie de 1e wordt! Het is en blijft altijd spannend. Mocht je nog vragen hebben kun je het natuurlijk altijd vragen.

xxx
baby09

Hoi Baby09,

Nee hoor, ik heb ook al een boeffie van bijna 2 jaar! Wij gaan nu voor boeffie 2 aan de klus!

Hoi Baby spannend he?
Ik heb precies hetzelfde ik ga a.s maandag een test doen.
Ik heb ook nu precies 1 week flinke kramp en pijn in mijn onderbuik en heel veel afscheiding.
Mijn cyclus loopt vanaf 19 januari j.l dus 36 dagen nu.
Ik las vanmiddag in een boek bij V&D dat het met innesteling te maken kan hebben en samentrekking van de baarmoeder die veroorzaakt dat zeurende en weee gevoel.
Tevens was ik nog niet misselijk maar ik heb net heerlijk een glas vruchtensap met maccadamia noten gegeten nou ik denk dat het er zo gewoon weer uit gaat komen.
Nou heel veel sucses voor morgen wij wachten met spanning af....

Liefs Daan

Hoi Daan,

Helaas was het voor mij niet spannend meer want ben vrijdag ochtend ongesteld geworden!! Maar volgende maand gaan we er gewoon echt voor, afgelopen maand waren we er niet echt mee bezig, want ik ben pas geleden van baan gewisseld (daardoor wilde we eerst nog even wachten) maar we hebben besloten om er toch voor te gaan.

Hoe is het met jou? Heb je al getest? Ik hoop voor jou dat het beter is afgelopen!! Laat je het nog even weten?

Liefs baby09

Terug
Bovenaan