Weten wat het word of niet???

A

Anoniem

Guest
hallo,

bij de eerste zwangerschap wisten wij wat het werd hier hebben we bij de pretecho om gevraagd.
maar nu bij de 2de zwangerschap twijfel ik of ik het wel of niet wil weten.
mijn man wil het wel weten lijkt me aan de ene kant ook wel heel leuk dat het een verrasing blijft maar aan de andere kant ben ik best al nieuwschierig en het is natuurlijk wel makkelijk met kleertjes kopen enzo.

maar wat doen jullie wel of niet van te voren vragen wat het word?

ik twijfwl namelijk heel erg
we hebben over ong 6 weken een 20 wkn echo en vlak daarna laten we een pret echo maken

groetjes

Wij wisten het al met 12 weken vanwege de vlokkentest en wij vinden het erg leuk om te weten. Het fantaseren wordt echter en het is inderdaad makkelijker spulletjes uitzoeken straks.
lfs ing

gelukkig heb je nog even de tijd om na te denken dan...

en mijn vriend en ik willen het allebei wel graag weten, moet dit perse met een pretecho of zeggen ze het al, als je dat wil, bij de screeningsecho?

liefs diana

Bij ons eerste kindje wisten we het niet (al hadden we zelf een heel sterk voorgevoel wat bleek te kloppen).
Nu hebben wij er bewust voor gekozen het wel te willen weten. Eigenlijk toch wel om praktische redenen. Wij krijgen nu een tweede zoontje en ik kan best nog wat spullen hergebruiken. Ook vind ik het erg leuk om het kamertje in jongensstijl aan te kunnen kleden.

Er is allebei natuurlijk wat voor te zeggen want een verassing is uiteraard ook heel leuk.

Groetjes Jo

hoi

bij de eerste echo van 12 weken kunnen ze het nog niet zien maar bij de 20 weken echo wel dan kun je vragen of ze even voor je willen kijken dat doen ze altijd wel dan
alleen als je pech hebt licht je kindje er niet goed voor en dan zien ze het niet

bij een pretecho kijken ze dan ook voor je als je wil en als ze het de 1ste x niet kunnen zien en je wilt het graag weten mag je een 2de x gratis daarvoor terug komen om alsnog het geslacht te zien.

ik heb de eerste pretecho en de aankomende maken we bij babyview website is www.babyview.nl zitten meerdere vestegingen in nld
echt heel leuk en uitgebreid is dat en je kunt de echo daar mee op dvd krijgen en meerdere foto,s

groetjes

ik ben er zelf nog niet uit maar heb nog 6 weekjes om er over na te denken (die heb ik ook wel nofig)

Hoi,
Wij hebben er heel bewust voor gekozen om het niet te weten. Schijnt dat dit bijna
niet meer voorkomt maar goed wij willen het echt niet weten. Bij mijn zoon ook niet.
Hij lag al 5 min op mijn buik toen ik zoiets had van wat is het eigenlijk?
Ook nu willen we het weer niet weten. Ik ben op indicatie in het zh. Er is dan al
zoveel bekend van die kleine, dat dit een verassing moet blijven.
Maar het is natuurlijk heel persoonlijk.
Liefs Melanie

hey meltje

aan de ene kant is het wel leuk die verrasing maar ik ben nu al bets nieuwschierig.
denk dat als m,n man het er mee eens is dat ik het dan dit x niet wil weten.
neem gewoon een blauw en een roze pakje mee haha.

maar ja hoop dat ik bij deze gedachte blijf want ik heb nog steeds twijfels

Terug
Bovenaan