Weten wat het word of niet???

Hai Senjo,

Wij wisten het bij de 1e niet en bij de 2e willen we het nu ook niet weten. Simpelweg omdat je al zoveel kunt zien op de echo's vooraf. Je kunt al zien of het ernstige afwijkingen heeft en hoe het kindje er uit komt te zien (3D echo). Ik en mijn man vonden het een cadeau bij de bevalling dat je nog niet weet wat het is. Het bijzondere moment is dan een beetje weg... Ik heb een zware bevalling gehad en het was geweldig dat er zo'n mooi moment was van 'wat is het eigenlijk?'.
Daarnaast is het juist leuk om allemaal leuke dingen te kopen/krijgen na de geboorte! We kennen mensen die zelfs nu teleurgesteld zijn om welk geslacht ze krijgen.... . Leuk voor zo'n kind!
Ik wens je een fijne zwangerschap en een prachtige baby.

liefs
 Fee Julia

Hoi,

Ja wij willen het zeker weten. Dit is ons eerste kindje en we hebben hier zolang op moeten wachten. Zijn 3 jaar bezig geweest en nu zwanger via IVF/ICSI dat we niet
nog langer in spanning willen zitten.

Wij vinden het ook makkelijker met de babykamer, kleertjes e.d. Namen hebben we toch al voor een jongen of een meisje dus dat is makkelijk.

Groetjes

Nicole

Hoi,

Wij wilden het ook heel graag weten. Bij alle echo's houden ze altijd een kleine slag om de arm, maar wij weten het zo goed als zeker. :)

Groetjes, Marisa

Nee wij willen het niet weten, ik wil me laten verassen, net als bij de 1e. Trouwens, Mijn man zou het dan aan niemand willen vertellen maar ik kan mijn mond dan echt niet houden, dus het is maar beter dat ik het ook niet weet!!
En wat kleertjes betreft, wta neutrale kleurtjes voor de eerste dagen en je krijgt zat kleren van de visite!! Dat komt wel goed!

groetjes Klarie

hey fee julia

wij laten indd ook een pretecho maken enzo maar juist niet in 3d wij doen een zwart wit echo omdat we dan het kindje nog niet ''echt'' zien hoe het gezichtje er uitiet enzo bedoel ik dan dus dat is voor ons ook al een verrasing van hoe ziet het er uit maar goed we zijn nog steeds hevig in discussie hier haha

groetjes

Hoi dames,
Ik begrijp de discussie wel hoor bij jullie thuis, want tuurlijk ben ik ook nieuwsgierig..
Maar kan gelukkig wel wachten. We zullen zien. En idd sommige mensen zijn gewoon
teleurgesteld als het niet wordt wat ze hoopten... Dat vind ik echt onverteerbaar!!
Mijn "vriendin" moest ook verwerken dat ze weer een zoontje kreeg!! Dat vind ik echt
belachelijk. Wees blij dat je uberhaupt een kindje kan krijgen. En dat hij dan ook nog
helemaal gezond is. Maar goed dit geld voor jullie niet jullie zijn gewoon lekker
nieuwsgierig. Is ook helemaal niets mis mee. Het is een keuze van jullie samen.
Liefs Melanie

Wij weten niet wat het wordt! Van te voren wel getwijfeld maar nu erg blij dat het nog een verassing is. Er is al zo weinig een verassing meer! Naar mijn idee is het, als je het weet, alleen nog maar wachten tot dat de bevalling begint. Ik vind de spanning van "wat wordt het" erg leuk...samen fantaseren etc!   Vriendin van mij, wist wel wat het werd. Toen ze later door omstandigheden ook al wist waneer haar bevalling gepland was, had ze daar spijt van. Nu was niets een verassing meer. Wat is nu 9 maanden niet weten tegen een leven lang wel weten..?

Ik ben inmiddels al bevallen, maar wij wilden graag weten of het een jongen of een meisje zou worden. Op de screeningsecho (20 weken) was heel duidelijk te zien dat we een jongen zouden krijgen. Wij wilden het graag vooraf weten omdat dat de zwangerschap ook wat persoonlijker zou worden. We noemden (mijn man en ik) ons zoontje ook al bij zijn naam. Het was immers toch nog een verassing wanneer hij geboren zou worden en hoe hij er uit zou zien. Bij een eventueel volgend kindje zouden we het weer graag willen weten.

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan