Weten wat t wordt!

Met 16 weken een 4D echo gehad (wetenschappelijk onderzoek) en toen dacht ze eventjes te zien dat we een mannetje krijgen! Zoo leuk!! Meisje net zo leuk hoor, maar nu we aan t nadenken zijn over een mannetje wordt het steeds echter, krijg er nog meer zin in omdat we het weten, hihi!  Onze eerste, uitgerekend op 4 december. Twee vriendinnen die samen met mij zwanger zijn, krijgen waarschijnlijk allebei een meisje dus dat wij een jongen krijgen vinden we dan helemaal leuk.

Wie weet er nog meer wat het gaat worden??!! En gaan jullie het vertellen?

Wij dachten eerst dat we het een geheimpje voor ons samen zouden houden, maar nu willen we het toch gaan vertellen.

Groetjes!

Hallo,

Ooohhh wat leuk!! En tuurlijk ben je trots!! Alvast gefeliciteerd, haha!
Wij willen ook weten wat het word. Ik zal nog ff moeten wachten, want de 20wk echo heb  ik  op 18jul.
Ik heb nu geen idee wat het is, dat had ik met mijn zoontje wel. Toen wist ik het voor mijn gevoel zeker dat het een jongetje zou zijn. Gek hé?!

Liefs Debby mv Dylano 02-05-07 & zwanger van nr. 2 17w 4d

Hi,

Wij willen het wel weten,
ik denk dat we het aan bijvoorbeeld de ouders wel vertellen,
maar nog niet aan iedereen.
Zou het niet zo leuk vinden als we bijvoorbeeld een meisje krijgen,
we alleen maar roze kleertjes etc krijgen.
We moeten alleen nog heeeeeeeeeeeel lang wachten,
13 augustus de 20-wekenecho....

Groetjes,
Femke

Heee wat leuk zeg, een jochie.
Wij willen het (denk ik) niet weten.
Mijn man wil het zowieso niet en ik twijfel nog. Ene kant lijkt het me leuk om te weten, en dan niet te vertellen, aan de andere kant vind ik de verrassing bij de bevalling ook elke keer weer heel leuk. Bij onze 2 oudsten wisten we het ook niet. Het zijn 2 meiden.
Groetjes lies

Ik dacht eerst dat ik het niet wilde weten, toen wel maar geheim houden en nu wil ik hetw el vertellen als mensen er naar vragen. En natuurlijk onze ouders! Heb tot nu toe toch nog niks gezegd, wacht ook even tot de 20 weken echo. Ik ga het wel aan mn ouders vertellen komend weekend. Verder nog lang wachten, want 20 weken echo staat met 21 weken op 25 juli!  

Oh ik wil het zo graag weten, ben heel nieuwsgierig aangelegd haha
Nu maar hopen dat het te zien is..............
18 juli weten we hopenlijk meer ben dan 19 weken en 5 dagen (is precies 10 weken na onze eerste en laatste echo dus wordt tijd dat we hem/haar weer zien).
Eerst dacht ik zeker te weten dat het een meisje is, maar begin aardig te twijfelen, vind het allebei even leuk,   in onze vriendenkring zijn de laatste 3 geborenen (?) meisjes dus jongen is leuk, maar mijn schoonzusje is 22-6 jl. bevallen van een jongen dus dan is het voor opa en oma ook leuk als het een meisje wordt (denken ze ook) Ik betrap mezelf in babywinkels naar jurkjes te kijken i.p.v. jongenskleding en dat terwijl ik jaren geleden echt hoopte ooit een zoontje te krijgen. Spannuuuuuuuuuund!!!! Mijn man dacht eerst ook een meisje tot ie van de week droomde dat we een jongen krijgen. Nou we wachten maar gewoon af he?

liefs Daantje

ps Wij vertellen het wel aan iedereen als we het weten

Wat leuk, gefeliciteerd!

Wij hebben as maandag onze 20 weken echo. Ik ben een beetje nerveus (zal alles goed zijn?) , maar ik ben ook erg benieuwd naar wat het wordt!

Wij willen het wel graag weten namelijk en we gaan er ook geen geheim van maken. Een aantal mensen hebben al gezegd dat ze het niet willen weten...tja jammer. Ons kindje en onze beslissing. ik ga me niet in allerlei bochten wringen, zodat iemand er niet achter komt. Bovendien, zodra je het weet praat je toch al snel over "hij" of "zij" dan weten ze het ook.

Hoi meiden,

Spannend he, wat zal het zijn? hahaha....Ik wil(de) het eigenlijk niet weten. Ben zo bang dat ik dan juist met een soort inticlimax gevoel ga rondlopen maandenlang. Niet omdat ik niet blij zou zijn met het geslacht hoor want het maakt mij (ons niets uit).

Mijn vriend wil het wel graag weten, meer uit praktisch oogpunt. Maar ik vind de verrassing tot aan het einde juist zo leuk. Ik heb al 2 kids en bij beide wist ik het niet tot ze geboren werden. Dat gevoel is geweldig. Toch twijfel ik nu regelmatig omdat ik met name veel lees op het forum hoe blij iedereen is met het nieuws na zo'n echo en ze eindelijk het geslacht weten.....Ik heb nog 2 weken (voor de 20 weken echo)  om er over na te denken of ik het wel of niet wil weten en dan houdt het op haha.

Ik wens iedereen een fijne zwangerschap en lekker genieten!

1 ding weet ik wel, als ik het geslacht weet dan mag iedereen het weten, ga me idd niet in allerlei bochten wringen dan om het geheim te houden. Dat is niks voor mij ik verspreek me toch haha. De naam geheim houden moet lukken! hihi.

Terug
Bovenaan