Weten wat t wordt!

Oh ik vind het ook zo spannend, ben jaloers op je Weekee, jij weet vandaag waarschijnlijk al wat het wordt en ik moet nog even wachten tot vrijdag, wordt een lange week haha
We hebben vrijdag een kamertje gekocht en even gewacht met de accesoires, want als het een meisje wordt wil ik iets heel anders dan bij een jongen.
Wat vast staat is dat het een druk kindje is haha hij is nu al de hele tijd weer aan het schoppen!

liefs Danielle (19wk+1dg)

Wat heerlijk dat je je kindje zo voelt schoppen en mooi dat jullie een kamertje hebben gekocht!

Nou, we weten het...het is een Meisje!!! We hadden zelf een voorgevoel dat het een jongen zou zijn en we hadden al jaren jongens namen...meisjesnamen niet over nagedacht...maar nu dus toch. Oooh het is zo mooi om je kindje dan te zien. Ik was helemaal ontroerd op sommige momenten.

Ze wreef even in haar oogjes, ze nam even een slokje vruchtwater...alles was zo goed te zien.

Ik moet nog een maand wachten
gelukkig is daar anderhalve week vakantie van, dus die zullen
wel snel voorbij gaan.
Denk steeds dat het een jongetje wordt, maar lees nu dat gevoel niet altijd juist hoeft te zijn.
Voel ook nog niets, maar dit is mijn eerste zwangerschap, en heb gelezen dat sommigen pas bij 21 of 22 weken voor het eerst iets voelen.
Ben er dus niet echt op aan het letten, want dan frustreerd me dat alleen maar als ik niets voel.
Vanavond een informatie bijeenkomst in de verloskundigen maatschap, en dan pas begin augustus weer een controle.

@Weeke: Gefeliciteerd meid!! Echt leuk!! Kreeg er allemaal kippevel van haha!!

Wij moeten nog tot vrijdag wachten... Zucht.
Veel belangrijker is trouwens dat alles goed!!

LIefs Debby.

Femke, ik zou me niet te druk maken hoor. Het klopt dat je vaak bij je 1e zwangerschap je kindje later voelt..ook omdat je niet helemaal weet wat je moet voelen.

Debby: dankjewel!! Enne, nog maar 2 nachtjes slapen

Ik probeer er niet te veel op te letten, geniet nu van mijn duidelijk zichtbare buik. Heb het idee dat sinds ik zwangerschapsbroeken draag het veel beter te zien is.
Vandaag op mijn vrije middag door mijn moeder in de watten gelegd met nog meer zwangerschapskleding en platte schoenen die netjes genoeg zijn voor het werk.
Liep de laatste tijd al steeds op sokken (bij klanten even de schoenen aan natuurlijk), omdat ik op hakken best last van mijn rug kreeg. Hoop dat ook de nachtelijke krampaanvallen (af en toe) ophouden.
Werd op de informatie bijeenkomst op gewezen dat hakken niet echt verstandig zijn, niet alleen vanwege de rug maar ook omdat je sneller door je enkel kunt gaan.
Heb me wel verbaasd hoe weinig positiekleding er is, de meeste winkels niet, en waar het wel was zeer beperkte keuze en veel in dezelfde kleuren..
Wel leuk dat het overal uitverkoop is, wilde eerst alleen winterkleding maar ben juist vooral met zomerkleding thuis gekomen (vaak wel 50 tot 70% korting, dan kan het wel voor een paar maanden!)

Terug
Bovenaan