A
Anoniem
Guest
Momenteel vraag ik me eigenlijk af of het uberhaupt niet beter is als er ingeleidt wordt. Ik zal dit zondag ook gaan overleggen. Ik vind het onderzoek erg nuttig en wat dat betreft zou ik er wel aan mee willen doen. Helaas mag je zelf niet beslissen in welke groep je terecht komt. En om eerlijk te zijn denk ik dat een inleiding zelf wel beter zou zijn, maar ja, daar is nou juist dat onderzoek voor, om te zien of dat zo is.
Wel heb ik gehoord dat er bij een ingeleide bevalling meer kans is op een kunstverlossing (vacuumpomp, tang of zelfs keizersnede), maar heb daar op internet geen harde bewijzen voor gevonden. Het hangt er vanaf hoe ver de baarmoedermond al gerijpt is. Ook dat zullen we morgen gaan navragen.
Al me al ben ik eigenlijk wel voor een inleiding...
Groetjes, Marisa
Wel heb ik gehoord dat er bij een ingeleide bevalling meer kans is op een kunstverlossing (vacuumpomp, tang of zelfs keizersnede), maar heb daar op internet geen harde bewijzen voor gevonden. Het hangt er vanaf hoe ver de baarmoedermond al gerijpt is. Ook dat zullen we morgen gaan navragen.
Al me al ben ik eigenlijk wel voor een inleiding...
Groetjes, Marisa