whaaa heb een zwangerschapsbroek aan!!!

Ik moet zeggen dat ik het zelf ook te gek voor woorden vind..maaar ik heb toch maar vandaag een zwangerschapsbroek aan getrokken..
Het voelt echt heerlijk hoor...
Had er 1 besteld op internet...van mama licious..lekker stretch...underbelly modelletje ...helemaal toppie. Maar het was toch ff gek om weer zo'n broek aan te trekken..en tot de conclusie te komen dat het echt noodzakelijk is, omdat die buik van mij er echt! niet meer inpast..hahahaha

We gaan vandaag de 8ste week in!!!!!! JOEPIE!!!!

hahaha...

dat je dat aandurft op internet een broek bestellen...
met mijn beenlengte vrees ik dat ze allemaal te kort zijn...

heb ook al moeite met mijn broeken...maar stond op de weegschaal; geen grammetje gegroeid...kind eet me op...
is altijd zo bij mij...
ik pas nog 2 broeken...kan nog even vooruit....shirts stropen wel omhoog al...

groetjes

hahahah......
nou als ik heeeeeeeeeeeel eeeeeeeeeerlijk ben.............dan was ik al een paar kilo gegroeid voooor dat ik zwanger was. Alle broeken waren dus al wat krapper dan gewenst..ihihi
ik kan wel de hele dag met een ingehouden buik lopen hoor..Met een zwemband boven mijn broek..hahaha..Nee dit is beter!! Mijn riem zit op het allerlaaaatste gaatje..die kan volgende week ook weer voor een paar maanden in de kast...

Maar op internet bestellen dat is geweldig hoor!! kun je best doen!!   Ik heb bij belly fashion besteld..Echt met 3 dagen had ik hem in huis. Werkt perfect!
( heb ook bij een ander besteld..daar heb ik nog niets van gehoord...........nee dat komt vast ook wel goed....hihi)

Weeet je wat wel een nadeel is?? Er staat op het labeltje wat op mijn achterzak zit mama licious!! dussss op oplettend persoon kan nu wel aan mijn broek zien dat ik zwanger ben........

toedeleoeoeo

haha. Ik heb ze ook  alweer in mijn handen gehad, maar weer snel teruggelegd in mijn kast. Ik denk ook niet dat ik ze pas na de 12 weken kan pakken zoals bij de eerste zwangerschap. ik weet nog wel dat toen ook al verschillende zeiden bij 12 weken dat ik het ook niet lager verborgen had kunnen houden, omdat ik al zo snel groeiden. Ik heb nu ook steeds weer dat gerommel in buik, waardoor mijn broeken veel te strak zitten. Dus zodra ik thuis kom trek ik lekker snel een lekker joggingsbroek aan...

Hopen dat er dan geen onverwacht bezoek komt, wat ik loop er dan natuurlijk niet bij...hihi

Heel herkenbaar dat verhaal van die trainingsbroek..
Ik ben nog maar bijna 5 weken heen,maar heb er nu s'avonds al last van dat ik niet meer in mn spijkerbroeken pas..Alles begint te knellen etc..En dat terwijl ik normaal gewoon maatje 36/38 heb,dus ook niet overdreven handles ofzo..;)
M'n moeder vertelde gister dat zij al met 6 weken een positiebroek aan moest,dus wie weet wat me te wachten staat..hahaha
Heb nu wel last ook van onderbroeken,gister had ik een boxershort aan,zit normaal enorm lekker,maar toen heb ik m over mn buik heen getrokken,en werd het beter..
Toch maar alvast in de positiekleren dan?? hihi

ik heb 2 spijkerbroeken die wat aan de grote kant zijn, en die heb ik ook alleen nog maar aan. De rest drukt zo in mijn buik! Vooral 's avonds als de boel opzet. Voor het werk had ik gelukkig ook nog een te grote broek in de kast liggen, dus die heb ik nu ook aan. Zwabbert wel om mijn benen, maar zit wel lekker om de buik!
Op het werk maar gezegt dat mijn "gewone" broek in de was zat...

hello,

Ik kan nog nèt in mn gewone kleding maar vind alles niet meer lekker zitten, vooral mn ondergoed! Sommige BH's zijn al te klein en "mooi" ondergoed zit niet lekker. Tja...
Hoop het allemaal vol te houden met gewone kleding tot ik het vertel (13 weken)!

groetjes

Terug
Bovenaan