whaaa heb een zwangerschapsbroek aan!!!

Ik heb ook nog maar één spijkerbroek waar ik inpas :-S Die heb ik na de bevalling van mijn dochtertje gekocht, en daarna was hij al snel weer te groot. Maar nu gaat het zo hard met die buik! Omdat iedereen normaal altijd vindt dat ik zo mager (slank?) ben, zie je elk grammetje extra direct...
Als ik het niet nog geheim wilde houden, wist ik het wel, dan deed ik geen moeite meer om m'n buik in te houden!!

hallo

nou ik heb al positiekleding aan sinds afgelopen weekend en nu pas 6 wk.niks zat meer lekker alleen sommige beha's zitten te strak kan dus nog aardig wat beha's aan en ook onderbroeken draag ik nog van mijn zelf maar wel daar waar veel strecht in zit.weet je wat straks lekker zit.naadloos ondergoed dat rekt helemaal mee.wilde eigenlijk deze week nog zwangerschaps ondergoed gaan halen maar wacht nog even af tot na de vakantie.ben dan bijna 12 wk tot die tijd pak ik wat me nog past.ook met wat nieuwe kleding wacht ik nog even doe het voorlopig met wat ik nog had van mijn vorige zwangerschap.is alleen niet helemaal mooi meer doe het vele wassen  en uitlenen.

groetjes

Tja, er greoit toch wat. Zeker bij een derde zwangerschap, dan rekt het allemaal wat sneller. Ik kan mijn stakste broek ook niet meer aan en mijn kleinste bhis ook te klein. Maar het gros past nog wel, al doe ik 's avonds, thuis, wel even lekker het knoopje los ;).

Heb vandaag net m'n allereerste echte positiebroek gekocht! En dat terwijl ik zwanger ben van m'n 2e kindje...... Bij de eerste was ik namelijk nog bijna 30 kilo zwaarder (was aan het begin van de zwangerschap +/- 130 kg)  en pastte ik uberhaupt in geen enkele positiebroek. Qua normale kleding had ik toen al moeite om in een maatje 54 te komen.... Oplossing: een handige moeder.... Mijn moeder heeft in een paar broeken een stuk stretch stof aan de voorkant gezet, zodat daar m'n buik mooi in kon. Nou ben ik tijdens die zwangerschap (gelukkig) niet veel gegroeid (max 10 kilo). Ik riep ook pas drie weken voor de uitgerekende datum: He, ik heb een zwangere buik!!! Een week later was m'n dochter er al.... Heb er helaas geen foto van. Alleen een filmpje.
Vandaag was ik even aan het neuzen in Groningen en toen ik in de Prenatal liep zag ik dat ze daar positiemode tot en met maat XXL hebben. Niet alles maar sommige modellen wel. Dus toen heb ik maar even een aantal broeken gepast en ben naar huis gegaan met een heerlijke stretch spijkerbroek in maat XL. M'n buik is natuurlijk nog niet echt gegroeid, maar het is in ieder geval fijn om te weten dat ik er eventueel nog heen kan voor een maatje groter.....
Maar wat zitten die broeken heerlijk zeg!!!! Alleen heb ik wel heel erg het gevoel dat ie elk moment van m'n kont kan vallen en loop ik dus de hele tijd te sjorren. Hihihihi! Maar dat zal wel een kwestie van wennen zijn. Ben geen lage modellen gewend. Als m'n buik meer gaat groeien wil ik er zeker nog 1 of 2 halen. Je moet toch een stuk of 3 broeken hebben waar je in past tenslotte....

Groetjes Jojanneke

Had bij m'n dochter pas positiekleding aan met 16 weken.
Bij m'n tweede zwangerschap helemaal niet aangehad (miskraam met 11 weken).
Nu bijna 6 weken, zal wel eerder zijn dan 16 weken, maar nu pas ik alles nog gewoon...ben benieuwd hoe lang het dit keer gaat duren.

Maar ik zal ook nieuwe kleding moeten kopen, want m'n dochter is van november en nu dus in april uitgerekend, dus precies andere helft van het jaar...

niet lachen maar ook ik heb inderdaad vandaag toch mijn eerste zwangerschapsbroek aangetrokken, alle andere broeken kreeg ik de rits niet meer van dicht, zaten heel onconfortabel, en het idee dat daar beneden alles te strak zit is niet zo`n veilig idee ...
Dit wordt ook mijn derde, dus zal je toch veel vlugger gaan zien denk ik !!

Hey ladies,

Zwangerschapskleding...........leuk he!!! Ik hoop dat ik ze straks ook weer aan mag. Bij mijn 1e zwangerschap (zoon augustus) had ik mijn 1e positiespijkerbroek en wikkeltop  met 14 weken aan. Ik ben in totaal 21 kg gegroeid. De eerst gekochte broeken kon ik aan het einde van mijn zwangerschap niet meer aan.
Ik heb dus zowel winter als zomerkleding. Na de zwangerschap was ik er zo zat van dat ik een hele boel weer verkocht heb op marktplaats. Ik dacht bij mezelf indien ik weer zwanger mag zijn koop ik gewoon weer wat nieuwe leuke dingen.

Bij mijn 2e zwangerschap (12 weken miskraam) had ik al en nieuwe positiespijkerrok en mooi truitje gekocht. Deze heb ik 2x aangehad omdat ik het zo leuk vond. Ik kon mijn eigen broeken met 12 weken nog aan. De  riem zat wel losser. Deze kleren heb ik weer opgeruimd en ik hoop ze over niet al te lange tijd weer aan te kunnen.
Ik kon het niet laten en heb via internet alvast een positiespijkerbroek en -jurk van esprit gekocht. Een traktatie van mezelf. Hihihi

En dan positie onderbroeken/strings...........hihihi ............ zitten top, maar de gewone van de hema staan niet sexy. Aldus manlief. En hij heeft gelijk.

We wachten het rustig af.

Grtz Linda

Terug
Bovenaan