WHAAA zou het dan toch?

ALvast voorzichtig gefeliciteerd! ;)

Laat je het ons nog even weten hoe het verder verloopt?

XXX

Bedankt meiden! Ik durf het alleen nog niet echt te geloven. Ik heb de test overal mee naar toegenomen en af en toe gekeken. Maar die streep staat er echt.. Zelfs mijn vriend zag t meteen. Had alleen wel vanmiddag vieze bruine prut. Nu weet ik wel dat dat niets hoeft te betekenen en dat het van de innesteling kan zijn. Maar toch dat maakt me wel weer bang en met mijn beide voetjes op de grond. Bij Mijn eerste had ik dat ook, die bruine prut, die is inmiddels 7 jaar. Maar goed nu maar hopen dat het bij bruine blijft en niet rood gaat worden.. Heb in iedergeval (nog)geen buikpijn. Wel zijn mijn borsten wat gevoeliger aan het worden. Ik probeer nu pas weer woensdag te testen, want heb nu alleen nog die van de kruitvat en ben bang voor een negatieve test. stom he.

Wat maak je het toch weer spannend zeg! Mijn borsten gingen ook pas net voor mijn nod pijn doen terwijl dat normaal al veel eerder is..... Goed teken :)

Ik ga voor je duimen dat het bij bruin blijft!

vanochtend toch een kruitvattest gedaan van 2 voor 5 en ook die geeft een streepje!
de bruine prut heb ik na gisteren middag niet meer gehad.

Nou dan is het toch echt zo!!
Die bruine prut ;-) kan maar zo van een innesteling zijn!

Gefeliciteerd!!!!!!

Ik heb ook bij mijn zoon bruine afscheiding gehad zo lang het niet helder is zit het goed vertelde mijn verloskundige

hey meid , wat spannend !!

Bruine afscheiding hoeft indd niks te beteken , bij mij ging het alleen niet goed toen ik bruin verloor ...Ga voor je duimen !!

Liefss

Terug
Bovenaan