WHAAAAAAAAAAAA IK BEN ZWANGER!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Nou het is zover, ik zit hier ff met tranen en ongeloof, vriend snel gebeld, moeders ook op de hoogte, maar het is nu echt zo, wat een gedoe met die testen zeg!

Heb nu eigen merk etos (ip zelfde als DA met doorkijkvenstertje) en binnen 3 minuten kwam er een blauw streepje bij, hij is vaag, maar wel duidelijk! Ik kan het NIET bevatten, echt niet!!!!! Maar ik ben zwanger, in ronde 2, echt heel erg gehoopt, maar niet verwacht!!!!

Ik sluit me nu verder aan bij de januarie moeders en ik besef het niet terwijl ik dit typ....

Groetjes Tamara

Wauw

wat lekker snel!!!

geweldig

geniet ervan

groetjes natasja

nou tamara van harte gefeliciteerd.
het is je gegunt. geniet maar lekker van je zwangerschap.
groetjes pally

Hoi Tamara,

Het besef dat je zwanger bent komt vanzelf hoor! In ieder geval gefeliciteerd, en ik wens je een fijne zwangerschap toe. Misschien mag ik je wel volgen naar het januariforum. Ben nog steeds niet ongi!

Groetjes, Kat

JOEHOE EN DAT IS NUMMER 10 van de maand MEI dat er nog maar vele mogen volgen goh het gaat hier erg goed vind ik.

He geweldig joh tamara ook in ronde 2 ga er maar lekker van genieten ik zit hier ook te lachen ben net van de stad terug en heb gewoon nog een test gekocht omdat ik het nog steeds niet kan geloven, voel helemaal niks niks misselijk geen pijnlijke borsten, geen vreemde geuren ruiken, het enigste waar ik het aan kan zien is aan die testen die 2 vette dikke strepen aangeven ondertussen hahahaah, o ja en nog wat moet er iedere nacht uit om te plassen dus daar merk ik het aan. Soms wil ik wel eens even dat ik me misselijk voel zodat ik echt weet o ja ik ben zwanger. Vorige keer was er hier iemand op het forum die vroeg of het erg was als je niet misselijk bent enzo, toen heb ik heel wijs gezet dat het echt niet erg is dat je niks voelt dat heel veel meiden dit hebben, ze maakte haar zelf een beetje druk over of het nu wel goed ging met die kleine, nou op dit moment weet ik precies hoe zei zich voelde hahaha. Maar goed ik denk maar zo gaat het goed hartstikke tof, maar gaat het fout dan heeft er iets niet goed gezeten,   klinkt misschien heel erg hard maar je kan je zelf wel druk maken om het feit dat het fout gaat of niet je hebt het toch niet in de hand,.........
Nou nogmaals van harte gefeliciflapstaart en ik spreek je vast nog wel op het januariforum.

U ZEI GEGROET hahahaha

dikke knuffel van Leonie

Hai  Tamara,

Onwijs gefeliciteerd en ga er lekker van genieten.
Maak je niet te veel zorgen en ga lekker dromen over dat mooie kindje wat in januari gaat komen.

groetjes Saskia

heee hallo,

Van harte gefeliciteerd.

Geniet ervan. Doe ik ook. Heb al een knuffel gekocht en een paar sokjes.

We zijn echt met zijn tweeen aan het genieten. Niemand weet het nog, behalve jullie.

Groetjes

Sandra

Terug
Bovenaan