WHAAAAAAAAAAAA IK BEN ZWANGER!

Hoi naamgenoot,

Van Harte Gefeliciteerd!!!
Wil je mij ook aansteken??
Wat snel hoor, hoe voel je je??
Wij zitten in ronde 3 eind mei is mijn nod, ik hoop dat wij er nu ook bij zijn dan zitten wij nog net in januarie.

liefs Tamara

Allemaal heel erg bedankt voor de felicitaties!

Naamgenoot: Ik wist eigenlijk al meteen dat er iets anders was, werd de 1e week na de bevruchting wakker met hele dikke ogen, en een vreemd bewustzijn wat beteft mijn baarmoeder, er was iets aan de gang voor mij gevoel. Alleen, dit verdween allemaal weer. Ik heb altijd zo een dag of 3 voor mijn ongi gevoelige borsten, dit begon alleen 2 dagen eerder, gaf wat hoop, maar ja, je kan ook eerder ongi worden. Toch als ik terugkijk weer die dikke ogen (nu ook savonds) Plop inene zijn ze dik. Nu begint het er weer wat meer op te lijken, was natuurlijk ook vroeg met testen (hoe bedoel je, haha). Krampjes en steektjes, dan weer niks, maar wel de zeer volle borsten, de gevoeligheid zit nu id wat meer aan de zijkant en soms kriebelen mijn tepels, maar nog niks noemeswaardig. Ik voel me in die zin wel zwanger zeg maar. Nu hopen op de rest van het besef, en dat het goed gaat en een mooi buikje om te showen, haha. Ik zal flink strooien met het zwangerschapshormoon (strooi strooi strooi strooi)

Groetjessss Tamara29

Terug
Bovenaan