Whaaah Hij staat in de box

Ik wist niet wat ik zag gisteren, meneer ging gewoon op z'n knieen zitten en trok zich zo aan de spijlen op.
Ik joelen en hard naar de kast gehold voor het fototoestel, ik heb een foto gemaakt, niet helemaal scherp natuurlijk want ik drukte natuurlijk gelijk af omdat ik bang was dat hij dan al gevallen was.
Maar hij heeft het te pakken want ik heb vanmorgen al op mijn gemak foto's kunnen maken haha, hij heeft een smile van hier tot tokyo als het gelukt is.
Z'n broer was snel met 9,5 maand maar Brannon wordt a.s. maandag 23 jan. pas 9 maanden.
Dus de box moet nu echt op z''n laagste stand ( nu staat hij ook al zo goed als laag hoor)

Geweldig he!!! Anouk heeft dit 18 december voor het eest gedaan. Ze was toen ook nog net geen 9 maanden. (ze is van 1 april). Het is daarna heeeel snel gegaan. Staat nu op alsof het niks is, trekt zich overal aan op. En trots dat ze is! Dat is nog het leuste om te zien! Het zitten was vorige week nog wat moeilijk. Dat begon in een stand alsof ze staand ging poepen op een Frans toilet. Maar nu gaat ze heel snel zitten. Even op de knietjes of door de hurken. Geweldig! Anouk is onze eerste dus we staan bij iedere mijlpaal met verbazing te kijken hoe snel ze alles onder de knie heeft.

Tim doet ook erg zijn best, af en toe lukt het al. Dan is hij zo blij dat hij vergeet dat hij zich nog vast moet houden ;-)
Het opvoeden is begonnen, kruipend de wereld verkennen is leueueueuk!!!!!!

jeetje wat zijn jullie kinders snel..
yuri is maandag 10 maanden maar staan.. echt nie.. hij tijgert de kamer door en niets is meer veilig.. maar staan..voorlopig nog niet denk ik..

Hoi,

ook hier niet zo'n snel mannetje hoor. Onz Wot tijgert ook en is daarin ook behoorlijk ontdeugend. Komt precies waar hij wezen wil. Het zal ook nog wel een tijd duren voor hij kruipt of zich optrekt (vind ik eerlijk gezegd ook wel prima, het gaat al zo snel!)

goetjes Natasja

Ja,. Anouk is snel met heel veel dingen. Het enige waar ze op achterblijft is haar lengte en gewicht. Ze zit nu op 66,5cm en 6815gr. Dat was bij de geboorte maar 2980gr en 45cm. In onze ogen flink gegroeid maar het CB blijft maar aankaarten dat ze 'wat fijntjes' is. En dat heeft me toch erg onzeker gemaakt. wellicht dat ik daardoor extra van de daken schreeuw dat ze in de vaardigheden zo snel en goed is. En natuurlijk ben ik een trotse mama.

Dus neem mij niet kwalijk als ik in veel van jullie reacties over Anouk begin.... sorry... Je leest zoveel over de moeders die de strijd met elkaar aangaan over dit soort dingen 'de mijne kan dit al, kan die van jou dat niet?'. En dat is dus niet de bedoeling van mijn enthousiaste postings. Moge dat even duidelijk zijn he.

hey tammy...

vind t alleen maar verbazingwekkend hoe verschillend de ontwikkeling kan zijn! dat mijn kleine man echt nog nie alles doet.. tjah.. ooit zal ie toch gaan lopen enz.. dus maak me dr nie druk om!

geweldig toch dat jouw kleine meid dat allemaal al wel doet! en dat ze achter blijft bij de groei.. ook daarin is de ontwikkeling van elk kind anders.. ze hebben niet voor niets gemiddelden.. toch?

liefs!

Tammy,

zo had ik het ook helemaal nie opgepakt hoor. Geweldig dat die van jullie dat al doet en als die van mij dat deed zou ik het ook geweldig vinden en van de daken schreeuwen (maar nu hij het niet doe vind ik het ook wel prima...)
Over de groei: zolang ze haar eigen lijntje volgt en tevreden is is het toch goed? Die van ons zijn ook allebei niet groot en smal (Tijn was met 11 maanden 8,6 kilo, en die kwam van bijna 4 bij de geboorte af, de meeste kindjes zijn rond een jaar 10 kilo hoor ik vaak) Laat je niets aanpraten, iedereen is verschillend en als het voor jou goed voelt kunnen ze zeggen wat ze willen...

Geniet lekker van jullie meid en schreeuw zo hard en trots als je kan, we horen het graag!

liefs Natasja

Terug
Bovenaan