Whaaah Hij staat in de box

wauw, wat goed al allemaal! Volgens mij is het toch normaal om zo trots te zijn! en dit forum is toch om dingen te delen?? Hoe wil je dat doen zonder iets over je eigen kindje te vertellen? Ik lees alles altijd met veel plezier en heb nog nooit gedacht dat er iemand aan het opscheppen is!
Misschien heb je dat gevoel ook sneller als je zelf onzeker bent? Het maakt mij echt niet uit wanneer ze wat gaat doen, zolang ze maar zo lekker vrolijk blijft!
Al gaat het hier ook wel snel hoor, ze kruipt als een dolle en ook het zitten gaat heel goed! Sinds deze week kan ze ook in haar handjes klappen, dus dat doet ze nu ook constant, en dan zo'n trotse snuut erbij, dan smelt je toch?!
Staan doet ze nog niet, maar dat heeft ze ook niet echt nodig. Onze meubels zijn vrij laag dus ze kan op haar knietjes overal bij. En alles moet natuurlijk onderzocht worden dus ze zit echt overal aan! boefje! Maar wat een genieten!

Nou meiden, ik wilde ook alleen maar mijn enthousiasme uiten hoor, ik hoop dat niemand dacht dat ik wilde opscheppen of zo.
Maar ik ga ervan uit dat dit niet het geval is.
Ik vind het dus ook wonderlijk hoe anders kinderen zijn in hun ontwikkeling, wij hebben 3 zonen gekregen en alle drie waren ze dus anders, verbazend vind ik dat.

leuk dat ze zo ontwikkelen! Daar mag je met recht trots op zijn. Bram is net aan het tijgeren. Verder nog niet. En het verschilt ook weer met zijn broer en zus. Zijn zus zei met 8 maand het eerste woordje, en de jongens zijn blijkbaar veel later hier. Grappig is dat toch!

Gelukkig dat het niet verkeerd over komt dan he!
Dan kan ik even enthousiast verder babbelen. Sinds een paar dagen heeft ook Anouk het handenklappen ontdekt. Ze kijkt je dan aan met een heeeeeele grote smile! Die smile is momenteel een beetje vreemd: sinds dit weekend is haar 4e tandje doorgekomen. Ze laat deze dan ook trots zien. De onderste zijn al in november doorgekomen en dus ween stuk groter. Ze duwd haar kaak daarom een stuk naar voren zodat deze gelijk is aan de bovenkaak. En dat is geen gezicht! Haha!!! Het zorgt wel voor hilarische momenten!
Ze begint heeeel langzaam een beetje langs de bank af te wandelen. Maar meer dan 2 pasjes durft ze toch maar niet aan. Als je haar dan 'lokt' dan gaat ze toch maar zitten en kruipt naar je toe om dan weer te gaan staan, haha!
En ja, die ontdeugende koppies als ze iets doen wat je niet goed vind. Als wij 'nee' en 'oeieoei' zeggen, kijkt ze je aan net een smile van oor tot oor. Probeer dan maar eens serieus te blijven...

Terug
Bovenaan