Whahahahahaha

whahaahah wat ben jij gemeen zeg....

lekker he???

groetjes marijke

oja schoonmoeders hou maar op ja kan er over meepraten wat een drama hier en hier is ook de schoonvader niet echt geweldig dus hier is het !!!!schoonouders !!!

liefs tara

hier is het mijn eigen moeder die zeer overdreven de clown uithangt...en dat vond meneer de laatste keer helemaal niet grappig. Nu gelooft ze me EINDELIJK (zucht) als ik zeg dat ze eens een keer wat rustiger aan moet doen.

Esther begint ALTIJD te huilen als ze mijn vader en zijn vriend ziet. Waar het aan ligt? Géén idee. Misschien praten ze wat te luid of zo, want echt extreem druk zijn ze niet. Ja, als ze eenmaal huilt, want dan proberen ze haar aan het lachen te maken. Echt heel sneu, want hoewel Esther eenkennig is en soms weleens piept als vreemden naar haar kijken, raakt ze van niemand overstuur. Behalve dus van mijn vader, dan zet ze het op een krijsen, niet te geloven... Mocht er iemand tips hebben?

Lastig joh Eveline. Tsja tips.... geen idee eigenlijk.... dan zou je beter moeten weten waar het door komt denk ik. Doet ze het ook als ze gewoon even afstand houden en zij bij jou op schoot zit? En als ze bijv. een stukje met haar gaan wandelen in de wandelwagen?
Groetjes Veerle

Yep, ze doet het zolang ze ze kan zien. En het houdt ook niet op. De vorige keer heeft ze zichzelf na een half uur hysterisch huilen in slaap gehuild. Toen ze wakker werd, waren ze er nog. En toen begon ze weer. Tot ze weg waren... Echt heel vervelend!

En ook al ze bijv. alleen je vader ziet (dus als zijn vriend er niet bij is) of alleen die vriend?

Hoi hoi,

Hier hetzelfde......hihi.
Wout had lekker in de wagen geslapen (ik moest nog een boodschapje doen en heb toen meteen een lekker stukkie gelopen).
Daarna lag hij heerlijk te spelen en te brabbelen in de box.
Hartstikke gezellig.
Komt mijn schoonmoeder binnen, gaat boven de box hangen en Wout begint me toch te huilen.
Dit doet hij dus bijna de hele tijd als hij haar ziet.
Ik moest ook inwendig best lachen (gemeen, hè?!).
Toen ik hem pakte, was hij weer stil.

Ik kan het ook niet echt met mijn schoonmoeder vinden. We hebben geen ruzie of zo, maar liggen elkaar niet echt.
Dus ik moet er ook wel mee lachen.

Wout heeft best een mensenkennis...........haha .

Terug
Bovenaan