What's in a name?

Hoi mede-forumbaby's,

Ik heb een vraagje. Ik ben namelijk een beetje in de war. Op mijn geboortekaartje staat namelijk 'Wij noemen haar Esther'. Maar zo noemen ze me helemaal niet! Nou ja, niet altijd tenminste. Mijn papa en mama zeiden eerst vaak Babe (zo noemden ze me toen ik mama's buik zat) en zeggen nu vaak Essie. Mijn mama maakt hier soms Bessie van, omdat ik zo lekker rond zou zijn?! Mijn oma noemt me Estérretje.
En dan heb ik het nog niet gehad over hoe ze me verder noemen: grietepiet, troeltje, liefje, schatje, moppie, wijffie, meissie.
Ze zeggen dat ik over ca. 1,5 maand op mijn naam moet gaan reageren. Maar waar moet ik nou op reageren?

Zijn jullie ouders duidelijker? Zo ja, kunnen jullie die dan met de  mijne laten praten?

Oh, ik ga weer pleitos, want ik hoor in bed te liggen.

Mazzel!

Esther

Die ouders van mij zijn niet veel duidelijker. Ik heet Laura, maar moet ik daar nou op reageren of moet ik reageren op poppedijn? Of hebben ze liever dat ik me de rest van mijn leven voorstel als mopperdeflop?

Ouders zijn rare wezens en dat zijn ze....

Liefs Laura

weet je dat ik me een heel stuk geruster voel nu ik dit geleest heb....;-)
mijn papa en mama doen dat ook noemen mij ook geen Renzo maar altijd spetter,jochie....of lekkere dikke van me begon me al zorgen te maken of ze wel helemaal zouden sporen die 2...maar tis bij jullie gelukkig dus ook zo Essie en Poppedijn .....dikke knuffel van spetter;-)

ene we gaan er maar vanuit dat die gekke grote mensen het goed bedoelen he   whahahhaha

Ha Esterretje,

Mij noemen ze vaak Mupke (mama en oma Smokey) of Drama Queen of Poppedijn (oma Bokito) of Nynkje of Nynkedepienke. Of papa noemt me vaak Miss Meppel 2025.
Ik weet nog niet naar welke ik straks ga luisteren hoor!

groetjes,
Nynke

Haha miss Meppel 2025, goeie zeg...ik snap er ook nog helemaal nix van hoor, omi, popje, lekker ding, moppie, meissie, ukkepuk (zo kan ik nog wel even doorgaan)  en dat terwijl er op mijn kaartje Naomi stond, blijkbaar hebben ze er niet genoeg woorden voor hoe lief en geweldig ze me vinden, en laat dat maar zo blijven

Groetjes Naomi

Hebben jullie daar ook zo'n last van? Ik ben helemaal in de war!
Tot een paar weken geleden durf ik te zweren dat ik mupke heette, zo noemt mama mij altijd, maar papa noemt me altijd menneke. Maar nu hoor ik continue de naam Christian... op het KDV, bij opa's, oma's...
En dan ook nog lekker ding, lekker ventje, boef, kereltje van me, lieverdje...
Zo vermoeiend! Ik weet dan nooit hoe ik moet reageren, dus dan zeg ik maar "prrr, uh-uh, wah-wah..."

Groetjes, Christian

Volgens mij is mijn mama een beetje aan het sonja bakkeren ofzoiets,
want ze noemt me steeds koekie!!!
Straks ziet ze in mij nog een lekker stukje vlees ofzo en wordt mijn naam
nog verder opgeleukt...!!!???
Verder zijn favoriet: Fenn, Fennie, poppie, liefie,moppie.
Nou ja, ik ga er maar vanuit dat Fenna het toch het langste volhoud, want om als
een koekie door het leven te gaan....het hoort toch wat raar als ik straks 25 ben!!
Nou de groetjes en ik moet wel erg lachen om jullie "bij"namen..
FENNA!

Hier ook zo'n gekke papa en mama..... gelukkig kun je van Quinn niet veel geks maken. Alhoewel mijn ooms en tantes zoiets verzinnen als Quinni, Quinneke, maar gelukkig komen papa en mama dan voor me op dat ik toch echt Quinn heet.
Papa en mama zelf noemen me vaak schatje, poepie, kleine... maar het leukste vind ik zelf toch echt Meneer Quinn. Gaaf he!
Groetjes Quinn

Terug
Bovenaan