What's in a name?

ik word door iedereen bobbie genoemt.dat was vroeger de bijnaam van mijn papa,en nu dus van mij.maar ik heb nu van mijn opa een pony gekregen en die heet........bobbie natuurlijk!dus nu noemen in ieder geval opa en oma me al steeds vaker gewoon boas.maar bij mama zit bobbie er wel erg ingebakken,want het bekt zo lekker

Hallo allemaal!

Ik word altijd poppetje, mupke, liefje, lieverdje, lekker meisje genoemd (ja, ik geloof dat die laatste  wel klopt, maar mag ik mama straks ook 'lekker wijf' noemen?? ) en dat ook nog allemaal in Limburgs dialect. Ik heet toch écht Senne hoor! Ik ben alvast namen voor papa en mama aan't verzinnen, dus ze zullen versteld staan als ik straks leer praten!

Trouwens, je kunt ze foppen hoor, gewoon alleen op je naam gaan reageren als je weet dat er iets leuks als beloning volgt. Anders gewoon negeren!

Groetjes,
Senne

haaaaayyy!!!!!!

Hier van het zelfde hoor... Ik ga door het leven als: moppie,muis,muppie,mupke,lieveke,
stinkebeer(als ik vuile pamper heb) Rhuneboy,prins en heel af en toe hoor ik ook Rhune...

Weet je ik ga gewoon niet op mn naam reageren...kijken als ik dan nog zo lieve naampjes te horen krijg... hahahaha !!!!!

Groetjes RHUNE

En ik ben Muppet..... nou moe! Volgens mij heet ik toch echt Floor!!!!
Mijn broer noemen ze Menneke terwijl hij ook een gewone naam heeft, namelijk Tijmen!
Ach die papa's en mama's, ze kunnen het ook niet helpen.
Dikke kus van Floor

hoooi,

nou mijn mama en papa (en oma's opa's ooms en tantes enz.) noemen me ook bijna nooit senna hoor!
ik hoor van alles........ lekker ding, moppie, kleine dikkie, ukkie, liefie, kereltje, en ga zo maar door!
ik reageer maar overal een beetje op. maakt mij niet uit hoe ze me noemen hoor! ze vinden me in ieder geval lief! en daar gaat het om!

nou ik ga maar weer slapen want ik hoor al lang in mijn bedje te liggen!!

doei doei!

kussie van senna (of een van al die andere namen)

Haha, nou, ik kom er ook niet helemaal uit hoor. Favoriet  zijn hier Niekie, Niekje, Yaniekie. Oke, dat lijkt dan nog wel enigszins op mijn naam. Maar wat dachten jullie van Manniemannie, meneertje koekepeertje, droppie en  liefie?

groetjes, yanick

Terug
Bovenaan