White noise apparaat

Hallo allemaal,
Ik lees veel positieve verhalen over white noise geluiden bij het inslapen van baby/kind. Ik wil het gaan gebruiken bij mijn zoontje van bijna 2 maanden. Maar welk apparaat raden jullie aan? Ik zie door de bomen het bos niet meer.

Groet Famke

Wij hebben voor zowel onze zoon als dochter een numsy. Zitten meerdere geluiden en muziekjes op, een lampje op en makkelijk op te laden met USB. Gaat ruim een a 2 week mee zonder op te laden. Is klein en handig mee te nemen als ze bijvoorbeeld gaan logeren of voor mee op vakantie

Wij hebben deze, vonden we heel fijn! Mijn zoontje heeft er veel baat bij gehad. Toevallig slaapt hij sinds deze week zonder :) hij wordt volgende 1 jaar.

https://www.bol.com/nl/p/original-white-noise-machine-slaaptrainer-witte-ruis-machine-baby-muziekdoosje-slaaphulp/9300000005636500/?bltgh=rdPKzvFpyvy0us93UK9LOg.2_35.43.ProductPageUrl

Wij hadden nog een oude smartphone liggen en spelen een uurtje witte ruis af via YouTube. En dat gebruiken we eigenlijk alleen als onze dochter(2jaar) echt niet in slaap kan vallen. Als ze verkouden is bijvoorbeeld.

Onze jongste(5maand) daarentegen doet er niks op uit. Heb je al geprobeerd of je kindje er überhaupt op reageert?

Je hebt er verschillende apps voor. Ook de baby+ app heeft het volgens mij. En de oei ik groei app volgens mij ook

Ewan het droomschaap. Een knuffelschaap met een aantal hartslaggeluidjes en een liedje. En een klein rood lampje er in voor heel zacht licht die je evt ook uit kan zetten. Gaat na 20 minuten vanzelf uit. Dochter slaapt er al bijna 1,5 jaar heerlijk mee in.

ze slaapt bij ons nog op de kamer en wij hebben een TV, dus wij zetten altijd de tv even aan en na een poosje gaan we de kamer op om de tv uit te zetten..

ik zou het eerst ff testen hoe je kleine erop reageert.

Wij hebben deze voor onze dochter van bijna 2. Als ze onrustig is (tandjes/ ziek) dan werkt ie perfect. Voor dr zusje op komst ook aangeschaft. Je hebt exact dezelfde voor letterlijk het dubbele. Zou deze echt kopen!! Kan je 12u lang aan zetten en de batterij is ook echt bijzonder goed. 
€ 6,52 20%OFF | Witte Ruis Machine Usb Oplaadbare Getimede Uitschakeling Sleep Sound Machine Voor Slapen & Ontspanning Voor Baby Volwassen Kantoor Reizen
https://a.aliexpress.com/_v4ZRL3

Terug
Bovenaan