White noise apparaat

Ik had een ipad liggen waar we niks mee deden dus die lag er regelmatig maar het werkte niet dus ik ben blij dat ik niet zn apparaat heb gekocht. ?

Zelfde als mirtjemirtje top ding. Heb bij de oudste veel apparaten gehad. Of vet irritant geluid of na 15 min uit. Vaak bij een huiltje springt hij dan weer aan waardoor mn dochter schrok en juist weer overstuur raakt. Soms zet ik ook een geluid aan via spotify om ff zelf iets anders te horen (beach waves/snowstorm/blizzard). Ik kies er wel altijd voor een geluidje aan te zetten dat door blijft spelen.

Vaak de commerciële apparaten zijn ook bog es vet duur, kansloos en snel leeg. Dat apparaat in de link van mirtje doet het echt lang (staat bij ons 10-12u p nacht aan en 3x een half uur/uur overdags) ik laad hem uit gewoonte om de dag een paar uurtjes op maar ik heb hem nog nooit leeg gehad. Vaak geeft hij nog half vol aan. Dus 4 dagen intensief denk ik.

Dank voor de reacties.
Ik heb het nog niet uitgeprobeerd, dus ga dat eerst met mijn smartphone doen en als dat werkt, kijken voor een apparaatje. De opties die jullie noemen zijn ook nog betaalbaar, dus dat is een voordeel.

Wij hebben Slaaptrainer Steddy, een soort ei. 
Ik heb Numsy gehad maar die had heel blikkerig lelijk geluid. Dit is een white noise speakertje met heel veel verschillende geluiden en ook verschillende toonhoogtes. Waardoor je het heel erg naar je eigen voorkeur in kunt stellen. 
Er staan ook nog eens twee muziekjes op die ik erg mooi vind en nu nog graag even aanzet als ik haar omkleed en verzorg voor het slapen gaan.
Hij heeft ook een goed hartslag geluidje. Een handige timer, dus hij kan non stop, 90, 60 of 30 min. 
Hij is niet perse voor babies, maar wel ook daarvoor ingericht. 

Terug
Bovenaan