Whow!

Hoi,

Al meer dan een jaar twijfelen we over al dan niet een 4e kindje, we willen allebei heel graag, maar financieel wordt het dan toch wat zwaarder dus besloten we om het toch maar niet te doen.
Nu voelde ik me vanaf vorige week erg raar, pijn in mn borsten, moe, zwaar gevoel in mn buik, dus woensdag een vroege test gehaald omdat ik nog 1-2dagen te gaan had en wat blijkt..gewoon zwanger..
O ik wist het, ik kan het nu nog steeds niet bevatten, mede daarom willen we nog even wachten met het te vertellen, maar hier vind ik dat ik het wel al kan melde.
Ondanks de twijfels en onzekerheid zijn we super gelukkig, deze keus is voor ons gemaakt zo voelt het tenminste.
Pff er gaat zoveel door me heen, maar merk toch dat ik elke keer aan het glimlachen ben..;-)
De eerste week van maart komt ons wondertje, nu alleen nog een paar weken mn buik verbergen (ben super opgeblazen,,hihi) en mn mond houden dus ben blij dat ik het hier even kwijt kan.

Liefs MJ

MJ, wat fijn voor jullie! Van harte gefeliciteerd! Ik snap goed dat het voelt alsof die moeilijke keuze nu voor jullie gemaakt is. Het gevoel was natuurlijk allang voor de vierde, maar het verstand kan nu niet meer protesteren... hihi!!
Deze zomer zijn tuniekjes helemaal in, geloof ik. Dus dat is makkelijk om je buikje te verbergen! ;-)
Liefs,
Dory

MJ, wat fijn voor jullie! Van harte gefeliciteerd! Ik snap goed dat het voelt alsof die moeilijke keuze nu voor jullie gemaakt is. Het gevoel was natuurlijk allang voor de vierde, maar het verstand kan nu niet meer protesteren... hihi!!
Deze zomer zijn tuniekjes helemaal in, geloof ik. Dus dat is makkelijk om je buikje te verbergen! ;-)
Liefs,
Dory

Wow, wat onwijs leuk! Alvast gefeliciteerd, en ik begrijp die glimlach goed hoor! En ik kan je vertellen: 4 kindjes hebben is érg leuk!!!! Hoop dat je niet te misselijk zult zijn!!

van harte gefeliciteerd, maar ik begreep dat julie niet nog een kinde wouden omdat dat financiel niet kon... de pil of condoom hadden jullie hiervoor dus niet genomen?
geniet ervan!

Dank je..
ja hannah dat wil ik graag geloven dat het leuk is, daar ben ik ook niet bang voor,,hihi en misselijk ben ik gelukkig niet, ook in de vorige zwangerschappen niet dus hoop dat dat zo blijft!
@ilse, we gebruikten zeker een condoom, omdat ik een tijdje wilde stoppen met de pil door hele heftige reacties, maar ook een condoom is net als de pil niet 100procent dat blijkt wel!

Gr MJ

OH! Wat leuk zeg, gefeliciteerd! En wat dapper een 4e, hahahha! Ik vind drie al vrij heftig, ben blij dat Jobje bijna 1 is en ik dat drukke eerste jaar gehad heb. Heerlijk zeg, geniet er maar weer van, en laat je maar stiekum vertroetelen nog even!

Liefs, Marieke

Terug
Bovenaan