Whow!

He meis!!!
Gefeliciteerd!
Weer een dapper stel dat het wel aandruft...4 kids!!!!
We hadden het er in maart nog over in Heerlen, dat jullie het niet meer wilden, maar echt super hoor dat er toch nog een kindje komt!!!
En ook heerlijk voor je andere mannetjes!!!
Wens je een fijne zwangerschap toe!
Groetjes Roos.

Hoi MJ

Gefeliciteerd met je zwangerschap.
En geniet er maar lekker van.
Hadden jullie alle baby spulletjes al weg gedaan?

Wij hebben alleen de 3 in 1 kinder wagen nog en de commode en ledikantje de rest qua kleertjes en zo hadden we al weg gedaan.
En de kinderwagen heeft ook te koop gestaan maar dit lukte maar niet om het te verkopen en nu zijn wij ook al 13 weken zwanger dus ik denk dan ook zal wel
zo horen en we zijn blij dat we de kinderwagen nog net verkocht hadden.

Groetjes Willy

Van harte gefeliciteerd! Het is hier wel raak he op het forum! Ook ik ben niet gepland zwanger, van nummer 3 dan. Ook ondanks condoomgebruik, zat er een slechte lading tussen ofzo?
Maar ook hier is het erg welkom, ik wilde het erg graag en ook Dennis is er helemaal blij mee.
Maar we zien zo'n wondertje toch niet nog een keer zitten en daarom laat Dennis zich na de bevalling stereliseren. Dat zou dan toch de meest betrouwbare manier zijn.

Bedankt,
@reisa: een slechte lading, ja haha,, ben dus nu de 3e hier.
Hier ook een sterilisatie na de bevalling dat is wel al besproken.
@willy, ik heb alle spullen nog, de meeste staan bij mijn broer die heb ik alles uitgeleend, maar die kleine is nu ruim 1jr dus dat kan ik dadelijk allemaal weer gebruiken en in het ledikantje ligt de jongste nog maar die ging toch deze zomer naar een groot bed, dus dan hebben we tijd om die op te knappen aangezien hij die volledig heeft afgeknabbelt, ook alle kleertjes heb ik nog, ook die heeft mijn neefje aan gehad maar dat lijd niks, al is de vraag of ik alles daarvan kan gebruiken ligt aan het geslacht natuurlijk,,haha
@roos, ja daar hadden we het idd over, al was het niet dat we niet meer wilde, meer dat we toen de knoop hadden doorgehakt om het maar niet te doen.
Vind het moeilijk te bevatten maar ben toch wel erg blij!

Liefs MJ

Gefeliciteerd!! Voorheen was er bij ons ook wel eens de gedachte om vier kindjes te krijgen, maar na de derde ben ik er helemaal klaar mee (letterlijk en figuurlijk), hahaha!
Superleuk, geniet er van!
Groetjes,
Noor

Terug
Bovenaan