Wie al in een groter bed?

Ik vroeg me af welke kindjes er al in een groter bed slapen (peuterbed of normaal 1-pers.).
Minoux slaapt nog prima in haar ledikantje. We willen rond de zomer waarschijnlijk overstappen op een peuterbedje. Alhoewel ik het idee heb dat ze daar dan echt uitkomt zodra ze wakker is....
Groetjes, Bianca

in nathalia haar kamer staat ook al een tijdje haar "grote" bed.
junior bed, wat daarna uitgeschoven kan worden tot 1 persoonsbed.
ze wilt er alleen niet in slapen.
ze wilt er best op zitten en liggen, maar zodra ze het woord slapen hoort, wilt ze heel snel in haar ledikantje. ze wilt echt niet in het grote bed slapen.

voorlopig blijft hier dus nog wel het ledikantje staan.
kan ze toch nog wel een tijdje in liggen, geloof zelfs tot haar 3e jaar, dus heeft geen haast.

liefs, do

in nathalia haar kamer staat ook al een tijdje haar "grote" bed.
junior bed, wat daarna uitgeschoven kan worden tot 1 persoonsbed.
ze wilt er alleen niet in slapen.
ze wilt er best op zitten en liggen, maar zodra ze het woord slapen hoort, wilt ze heel snel in haar ledikantje. ze wilt echt niet in het grote bed slapen.

voorlopig blijft hier dus nog wel het ledikantje staan.
kan ze toch nog wel een tijdje in liggen, geloof zelfs tot haar 3e jaar, dus heeft geen haast.

liefs, do

Bo ligt nog lekker in zijn ledikant en ik ga hem ook nog echt niet naar een gewoon bed 'overdoen'. Inderdaad, voor je het weet staat ie steeds voor je neus hahaa. Dat deed de oudste in ieder geval wel. Daarbij vind ik hem nog echt klein, hij is net twee. Ze passen echt tot ruim 3,5 best in een ledikant hoor, dus qua lengte hoef je het echt nog lang niet te doen. Daarbij is het ook nog lekker veilig voor ze, vind ik.
Groeten, Noor

Hoi,
Hier lag de oudste voor zijn 2e jaar al in een groot bed, ik geloof met 1jr 9mnd ofzo!! Dat had als reden dat hij hier woonde maar het ledikant bij zijn bio-moeder stond en het campingbedje waren we zat!
De middelste is overgegaan met 2,5jr een tijdje voor nr 3 kwam, daar hadden we het ledikant voor nodig.
Die ligt nu nog in het ledikant, maar zelfs met de zak achterstevoren kan hij er nog uit dus wij willen binnekort kijken voor een groot bed, ik moet zeggen dat de oudste 2 niet vaker uit bed kwamen, alleen de eertse paar dagen, meteen terug gelegd en dat was het!
Wij gaan wel weer meteen voor een 1pers bed, hebben de oudste 2 ook!

Gr MJ

Daniel slaapt nu in het campingbedje, hij klom uit zn ledikantje en de spijlen er aan de zijkant uitgehad zodat hij zelf in en uit bedje kon maar dat was echt geen succes!
Toen campingbedje opgezet (ergens in dec dacht ik) en daar kon hij niet uit tot van de week...
We kijken even aan hoe het gaat en gaan dan kijken voor een ander bedje.

Heb bij de zevende hemel in zeist een supergaaf bed gezien, ongelooflijk duur maar was bedstee vorm met deurtjes... gemaakt van steigerhout.
Manlief gaat met me mee om te kijken hoe het er uitziet en of hij zelf iets in elkaar kan zetten wat we leuk vinden en in slaapkamertje past en aan onze eisen voldoet, hihi

Liefs Marina

Hoi,
Dat kun je idd ook zelf maken als je een beetje handig bent, een vriendin van mij heeft ook het bed voor hun zoon zelf gemaakt met stijgerplanken, is super mooi geworden!
Je kunt evt ook tijdelijk een traphekje plaatsen in zijn kozijn ipv een deur, dan kan hij wel zijn bed uit maar niet zijn kamer af!
Succes ermee!

Gr MJ

Shanice is al een poos in een groot bed een groot 1 persoonsbed want ik vind het flauwekul om extra kosten te moeten maken in de toekomst . Ik heb gewoon een basic wit bed dat vind ik wel makkelijk. Want je kan bij een meisje wel zeggen ik koop een prinsessenbed maar ze komen op een leeftijd dat ze er geen intresse meer hebben.
Shanice komt niet de bed uit en als ze uit haar bed kom blijf ze op haar kamer maar dat doet ze bijna niet. Ik heb wel leuke prinsessendekbedovertrek op bed en spulletjes van prinses gewoon een wit lijstje met een kaart in van prinses van zulk soort dingetjes weet je wel dan heeft ze toch een prinsessenbed en kamer . Straks Hello Kitty maar dat is almachtig duur dat vind ik niet aan te slepen .

groetjes lisette

Terug
Bovenaan