Wie al in een groter bed?

Hey Jordy sliep al met 16 maanden in een groot bed 200 x 90. Hier helemaal geen problemen mee gehad. Ook nu niet. Hij kan zelf zijn bed uit en de deur van zijn slaapkamer open, maar hij komt alleen uit zijn bed als hij hoort dat wij op de badkamer zijn.

Ook als hij niet naar bed wil ´s avonds blijft hij toch in bed. Hij kan dan wel liggen roepen, maar dat is dan ook alles.

Nu heeft hij wel iets nieuws, als hij wakker wordt snachts wil hij in het grote bed bij ons.....grrrrr....
Heeft iemand daar toevallig tips over?

gr

Hey Jordy sliep al met 16 maanden in een groot bed 200 x 90. Hier helemaal geen problemen mee gehad. Ook nu niet. Hij kan zelf zijn bed uit en de deur van zijn slaapkamer open, maar hij komt alleen uit zijn bed als hij hoort dat wij op de badkamer zijn.

Ook als hij niet naar bed wil ´s avonds blijft hij toch in bed. Hij kan dan wel liggen roepen, maar dat is dan ook alles.

Nu heeft hij wel iets nieuws, als hij wakker wordt snachts wil hij in het grote bed bij ons.....grrrrr....
Heeft iemand daar toevallig tips over?

gr

karlijn ligt ook al een hele tijd in haar grote bed
is een doorgroiebedje die je kan doorschuiven tot een volwaardig 1pers.bed
heb hem nu op 160 cm staan
gaat prima
laat in de nacht of s'morgen tegen half 7 komt ze naar mij toe en slaapt ze nog ff bij mij/ons

en t uit bed komen gaat vanzelf over nadt ze eerst het behang van de muur hebben getrokken en de kledingkast 1000x uitgeruimd hebben hahaha ( tenminste dat was hier )

@lisette,
Weet niet of je creatief bent en het een en ander zelf kan doen, maar zelf saus ik makkelijk de muren een ander kleurtje, je zou voor een hello kitty kamer de muren heel zacht blauw kunnen sauzen en 1 muurtje rose met een muurschildering van hello kitty, dan een dekbedovertrekje naaien van een rose en blauw ruitjesstof van de markt en wat hello kitty kaartjes in een lijstje in de vensterbank. en je bent 'goedkoop' uit voor een kamertje.
Hihi het is altijd makkelijk om te zegge voor een ander hihi, maar jah ook voor deze dingetjes moet je natuurlijk geld hebben en als je veel vaste lasten heb e.d. houd het al snel op hihi.

Van de zomer willen we proberen voor een 2e kindje en dan gaat daniel ws naar de grotere kamer ernaast.
Maar jah, dat moeten ze eerst nog maar zien of dat lukt... (al was het bij Daantje in 1 x raak maar jah ... resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst denken we maar)

We zien het allemaal nog wel, hihi,
Houd er wel van om kamers opnieuw in te richte e.d. ga als het wat langer mooi weer is de tafel en salontafel kaal schuren en white washen..

Liefs Marina

@lisette,
Weet niet of je creatief bent en het een en ander zelf kan doen, maar zelf saus ik makkelijk de muren een ander kleurtje, je zou voor een hello kitty kamer de muren heel zacht blauw kunnen sauzen en 1 muurtje rose met een muurschildering van hello kitty, dan een dekbedovertrekje naaien van een rose en blauw ruitjesstof van de markt en wat hello kitty kaartjes in een lijstje in de vensterbank. en je bent 'goedkoop' uit voor een kamertje.
Hihi het is altijd makkelijk om te zegge voor een ander hihi, maar jah ook voor deze dingetjes moet je natuurlijk geld hebben en als je veel vaste lasten heb e.d. houd het al snel op hihi.

Van de zomer willen we proberen voor een 2e kindje en dan gaat daniel ws naar de grotere kamer ernaast.
Maar jah, dat moeten ze eerst nog maar zien of dat lukt... (al was het bij Daantje in 1 x raak maar jah ... resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst denken we maar)

We zien het allemaal nog wel, hihi,
Houd er wel van om kamers opnieuw in te richte e.d. ga als het wat langer mooi weer is de tafel en salontafel kaal schuren en white washen..

Liefs Marina

Ja je hebt gelijk maar ik wacht nou eerst de renovatie af wat er gaat gebeuren of dat we teruggaan of dat we naar een andere woning gaan.
Ze gaan in 2011 beginnen met onze woningen te renoveren we moeten er ziezo 8 weken uit vandaar dat we nog niet weten wat we doen of terug willen of ergens anders.

Maar eerlijk zeggen ik ben niet handig op de creatieve vlak hihihih.
Leuk jullie gaan voor een tweede en het is zo of je geluk heb dat het snel raak is ofdat het nog een poos duurt. Bij Shanice was ik gelijk zwanger dat was zo raar een keer gelijk raak geschoten hihihih.

Leuk hoor om je kamer telkens te veranderen ik vind het knap als je zo creatief ben meegenomen ook . Ik heb ooit een blouse gemaakt op school die viel van ellende dezelfde dag nog uit elkaar hihihihihi

groetjes lisette

haha moest wel lachen jah om je blouse, was het echt zo erg?
En jah kamers veranderen vind ik harstikke leuk alleen is manlief er niet altijd zo blij mee.

Liefs Marina

haha moest wel lachen jah om je blouse, was het echt zo erg?
En jah kamers veranderen vind ik harstikke leuk alleen is manlief er niet altijd zo blij mee.

Liefs Marina

Terug
Bovenaan