Wie al weer terug op oude gewicht?

Was benieuwd wie van jullie alweer op oude gewicht van voor de zwangerschap is?nou ik moet nog 3 a 4 kg tot oude gewicht.maar vind het zo ook wel goed was voor de zwangerschap iefs te dun voor mn lengte.en mn man vind me zo mooier haha
liefs jootje

Ik moet nog 3.8 kilo.
Ben nu net weer 3 kwijt.
Maar als ik de zwangerschapskilootjes kwijt ben mag er nog wel wat meer af. Ik hoop wel dat ik men titel als blubberbuikkoningin ga kwijtraken zeg maar :)

Maar pas weer in men favo spijkerbroek, alleen door nog teveel buik te hebben, heb ik een mooi rol er boven zeg maar. Dus men spijkerbroek mag nog wel even in de kast blijven liggen. Hoera voor de leggings!!!

Hey,
Hier nog 6 kilo te gaan! De eerste paar weken was ik zo 15 kilo kwijt, laatste 5 weken 4 kilo afgevallen. Dus 't gaat helaas niet maar zo! Ik moet de kilo's echt nog wel kwijt zien te raken, aangezien ik altijd wel aan de zware kant was, en dan met zo'n zwangerschap nog 25 aankomen.. :-S
Succes iedereen!

Heyhey,

Ik was na 1 maand alweer op mijn oude gewicht... Mede dankzij de bv natuurlijk. Alleen het blubberbuikje zat er nog..

Sinds ik gestopt ben met de bv heb ik er verder nog niet veel aangedaan.. Dus denk dat ik alweer wat ben aangekomen :S Niet zo handig van mezelf!
Ik ben van plan te gaan zwemmen. Lekker ontspannen en toch al je spieren gebruiken en dus afvallen en weg met de blubberbuik!

Indd succes allemaal!
Liefs

Ik heb geen idee, eigenlijk.. Heb geen weegschaal, maar pas wel al mijn oude kleren weer. Mijn buik is wel erger uitgerekt dan bij de eerste, maar is al best weer strak(ker). Ik heb ook nog helemaal niets aan sport gedaan, ben het wel van plan. Maar met een tweeling van 5 mnd en een peuter van 3,5 ben ik blij als ik eindelijk even kan zitten (zoals nu, haha)!

Gelukkig was ik na de bevalling gelijk al op mijn startgewicht. Ben wel druk bezig om mijn figuur weer wat netter te krijgen. M/n buik blubbert een beetje te erg. Dus weer lekker sporten sinds november al!

Was 24 kg aangekomen zonder te snaaien. Had zelfs tijdens de zwangerschap helemaal geen trek in zoetigheden of vettigheden. Helaas moeten die er ook allemaal weer af, maar ben al 16 kg kwijt, moet er dus nog 8. Ben al druk aan het sporten en afgelopen weken 2 kg kwijtgeraakt. We gaan dus nog lekker verder. Binnenkort weer mooi weer, dan ga ik me weer het schompus fietsen. Heerlijk!!!!!!!!! Helemaal leuk als de kleine mee kan, maar dat duurt nog even.

Ik moet nog 6 kilo. Maar ik vind het eigenlijk wel best als die erop blijven. Voor mijn zwnagerschap had ik een ondergewicht. Ook mijn man vindt me mooier zo. Dus mij hoor je niet klagen.
Buik is wel weer redelijk plat, maar nog wel blubberig...tje toch maar meer buikspieroefeningen doen;)

Terug
Bovenaan