Wie al weer terug op oude gewicht?

Nog 3 kilo en dan zit ik weer op mijn oude gewicht. Maar ik was toen al zo'n 5 kilo te zwaar en met ons huwelijk in juni in het vooruitzicht wil ik er graaaag minstens nog 5 (en het liefst 8) af.
Het gaat langzaam, maar ik durf ook niet te hard te lijnen, ik geef nog volledig bv en ik wil miet dat dat terug loopt.

Vanaf dinsdag zit ik ook dinsdagmorgen op de sportschool: eerst BodyPump (dat wordt weer weken spierpijn, hahaha) en daarna aan mijn rug werken met BodyBalance. Ik heb nog erg veel last van mijn rug sinds de bevalling.

X
Evje

Moet er nog 3 en dan nog 5 stoppen- met- roken- kilo's. Pas al wel mijn kleding van voor de zwangerschap maar zou graag mijn kleren weer willen passen van voor het stoppen met roken.

Curves?? ken ik niet. Wat is dat?

Ik was ongeveer 26 kg aangekomen, na de bevalling was is wel 12 kg, maar ben ook weer aangekomen, denk door de spieren die weer zijn aangegroeid.
moet nu nog we 20 kilo afvallen. Ik was voor mn zwangerschap ook al te dik.

Heeft er iemand een gouden tip?

veel liefs
Marloes

Gouden tip:

South beach dieet!!!!!
Ben nu vanaf 9 januari bezig, en moet zeggen in het weekend zondig ik. En vandaag precies 3.5 kilo kwijt :) maar als ik niet in het weekend zou zondigen...........

Ik moet nog 7 kilo helaas.
Ik was tijdens de zwangerschap 24 kilo aangekomen en de 1e 2 weken erna al meteen 17 eraf.
Het liefst nog meer afvallen,maar dat zal nog wel ff duren.
Ik stond 4 wk na de bevalling al weer in de sportschool, maar door de onregelmatige diensten en school van mijn vriend kan ik niet zo vaak gaan als ik zou willen.

Terug
Bovenaan