Wie allemaal al echo gehad?

Hoi,

Vamiddag mijn 2e echo gehad en alles goed! Ik had een echo met 6weken gehad vanwege een eerdere miskraam en de echo vandaag hoorde bij de intake voor een vlokkentest. Al ben ik pas 9 weken en 3 dagen we zagen de baby bewegen en een armpje wapperen. En volgens de gyn. klopte het hartje erg goed en was de kans dat het nu nog misgaat zo goed als 0. Dat was erg fijn om te horen, want als ik hier op het forum lees dat iemand een miskraam heeft gekregen dan schiet de stress weer flink omhoog en klik ik een dagen wat minder naar het forum.
Viel wel tegen dat de vlokkentest pas bij 11 weken en 5 dagen kan, dus dat duurt nog ruim 2 weken. Hoopte gewoon net na de jaarwisseling te weten waar ik aan toe ben, maar helaas dat wordt ook later. Maar goed, nu gaat het goed en dat is op dit moment voldoende.

groetjes, keesje

Vandaag ook een echo gehad. De eerste bij 6 weken in het ziekenhuis (vanwege maaginfectie) en nu de 2e. Was 9 weken en 3 dagen zwanger en we zagen een klein hummeltje met een kloppend hartje! En het was wel grappig want tijdens de echo bewoog onze spruit ook nog! Alsof hij/zij in de gaten had dat ze zaten te kijken!

Eerste week van januari krijg ik nog een echo (nekplooimeting) en dan is het wachten tot de 20weken echo!

Soucky

Elke controle blijft spannend. Ook wij hebben 3 december een mooi kloppend hartje op de echo mogen bewonderen. Ik was toen bijna 9 weken. Gelukkig mogen we voor onze geruststelling ma 17 dec weer voor een echo terugkomen. Ik merkte wel dat mijn klachten minder zijn geworden, waarschijnlijk was het ook heel erg de spanning die mee speelde bij de klachten.

Genieten allemaal en geniet ook van de vele echo's, toch weer even gluren naar je kindje!!!!

Hallo!
Ik heb dinsdag 4 december een echo gehad,was best wel zenuwachtig( wat ik bij de eerste niet had).
Het was gelukkig goed en heb het hartje zien kloppen en gehoord!
Volgende week woensdag de 19de heb ik een combitest dus weer een echo.
Ben nu niet zo zenuwachtig meer.
Groetjes Linda

Hoi,

Ik heb gisteren m'n 2e echo gehad, 2 weken geleden ook al een keer, vanwege eerdere miskramen. Het ziet er nu allemaal goed uit, maar het blijf nog even spannend.
Ik ben 8 weken en  1 dag zwanger.

Groetjes,
Angel

Wij hebben vorige week vrijdag de echo gehad, ik was toen 7 weken + 6 dagen, precies zoals we zelf hadden uitgerekend!
Wat heerlijk om het hartje te zien kloppen, voelde echt weer traantjes branden hoor! Met 12 weken (7 januari) de volgende echo, ik kijk er erg naar uit. Dan is het al echt mensje en dat was het nu verre van... 1.34 cm... niet te geloven hè?!

Groetjes Wendy

Terug
Bovenaan