A ANONYMOUS_USERNAME apr 1, 2010 #9 haay, Wij gaan het vandaag aan mijn moeder vertellen omdat we vandaag een goede echo hadden. Liefs
A ANONYMOUS_USERNAME apr 1, 2010 #10 Wij hebben het met 8 weken aan naaste familie verteled en deze week aan de rest omdat ik nu de magische 12 weken voorbij ben : )
Wij hebben het met 8 weken aan naaste familie verteled en deze week aan de rest omdat ik nu de magische 12 weken voorbij ben : )
A ANONYMOUS_USERNAME apr 1, 2010 #11 Wij hebben het met 8 weken aan naaste familie verteled en deze week aan de rest omdat ik nu de magische 12 weken voorbij ben : )
Wij hebben het met 8 weken aan naaste familie verteled en deze week aan de rest omdat ik nu de magische 12 weken voorbij ben : )
A ANONYMOUS_USERNAME apr 2, 2010 #12 wij hebben het alleen aan onze ouders en een goede vriendin verteld, met de rest wachten we nog ff na de 12 weken echo
wij hebben het alleen aan onze ouders en een goede vriendin verteld, met de rest wachten we nog ff na de 12 weken echo
A ANONYMOUS_USERNAME apr 5, 2010 #13 wij hebben het met 6 weken al verteld aan familie ook omdat mijn schoonvader ziek was nu 12 weken aan iedereen verteld
wij hebben het met 6 weken al verteld aan familie ook omdat mijn schoonvader ziek was nu 12 weken aan iedereen verteld